🔥 Black Friday slutter om lidt 🔥

lærer søger rejsemakkere uge 7 eller 13.. - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Ann skrev:
Hej,
da jeg er gymnasielærer kan jeg kun rejse i ovennævnte periode, har det nogen interesse, så læs endelig videre.

Jeg er 30, frisk, udadvendt og erfaren skiløber, dog ikke offpiste. Jeg vil gerne have en masse ud af skiferien, derfor meget skiløb fra morgenen, men er også til festlig stemning på afterski og hygge med en fadøl i solen midt på dagen.

Jeg er meget åben mht destination, dog alperne, gerne Tignes, Østrig eller Canazei kunne jeg rigtig godt tænke mig.

Kør selv, tog eller fly, - skriv gerne hvis I er en gruppe i nogenlunde samme alder, der mangler en "at fylde op med".

skriv endelig :) mvh Ann
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen