Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Ann 29/12 2009 19:42
Hej,
da jeg er gymnasielærer kan jeg kun rejse i ovennævnte periode, har det nogen interesse, så læs endelig videre.
Jeg er 30, frisk, udadvendt og erfaren skiløber, dog ikke offpiste. Jeg vil gerne have en masse ud af skiferien, derfor meget skiløb fra morgenen, men er også til festlig stemning på afterski og hygge med en fadøl i solen midt på dagen.
Jeg er meget åben mht destination, dog alperne, gerne Tignes, Østrig eller Canazei kunne jeg rigtig godt tænke mig.
Kør selv, tog eller fly, - skriv gerne hvis I er en gruppe i nogenlunde samme alder, der mangler en "at fylde op med".
skriv endelig :) mvh Ann
Christian 07/01 2010 09:04
Sv: lærer søger rejsemakkere uge 7 eller 13..
Hej, har set jeres indlæg og til Ann - helt enig det lyder interessant med det fra Slopetrotters som faktisk drives af en af mine venners bekendte.
Jeg er fra Kolding, og de øvrige som overvejer turen er primært fra Århus - de skal bl.a. også på en tur her i uge 7.
Christian
Christian 04/01 2010 09:04
Omkring uge 13, er vi nogle stykker ca. 15-16 på nuværende tidspunkt som planlægger noget - men endnu ikke noget specifikat. under alle omstændigheder er vi nogle der skal afsted og det er sydpå med masser af ski m.v. aldersmæssigt er vi på samme alder.
Skriv på mail hvis det har interesse
Jette Lindholm 10/02 2010 19:53
Hej Ann.
Hvis du stadig mangler en rejsemakker, så er jeg frisk på uge 7(hvis der altså stadig er flere rejser tilbage!!!!) Jeg er 32 år og er også lærer:-) Jeg har stået på ski i mange år.
Mvh. Jette
Martin N 04/01 2010 20:21
Hej..
Jeg høre gerne mere om jeres planlægning. Mangler også en rejsekammerat.
Ann 11/02 2010 10:15
Hej Jette,
jamen så har du jo også fri i uge 13 ikk...
For Nicole herindefra og jeg vil se på muligheder for at samle en lille sjov flok i vores aldersgruppe der kan tage en fed tur sydpå i den uge.