Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Ann 29/12 2009 19:42
Hej,
da jeg er gymnasielærer kan jeg kun rejse i ovennævnte periode, har det nogen interesse, så læs endelig videre.
Jeg er 30, frisk, udadvendt og erfaren skiløber, dog ikke offpiste. Jeg vil gerne have en masse ud af skiferien, derfor meget skiløb fra morgenen, men er også til festlig stemning på afterski og hygge med en fadøl i solen midt på dagen.
Jeg er meget åben mht destination, dog alperne, gerne Tignes, Østrig eller Canazei kunne jeg rigtig godt tænke mig.
Kør selv, tog eller fly, - skriv gerne hvis I er en gruppe i nogenlunde samme alder, der mangler en "at fylde op med".
skriv endelig :) mvh Ann
Christian 07/01 2010 09:04
Sv: lærer søger rejsemakkere uge 7 eller 13..
Hej, har set jeres indlæg og til Ann - helt enig det lyder interessant med det fra Slopetrotters som faktisk drives af en af mine venners bekendte.
Jeg er fra Kolding, og de øvrige som overvejer turen er primært fra Århus - de skal bl.a. også på en tur her i uge 7.
Christian
Christian 04/01 2010 09:04
Omkring uge 13, er vi nogle stykker ca. 15-16 på nuværende tidspunkt som planlægger noget - men endnu ikke noget specifikat. under alle omstændigheder er vi nogle der skal afsted og det er sydpå med masser af ski m.v. aldersmæssigt er vi på samme alder.
Skriv på mail hvis det har interesse
Jette Lindholm 10/02 2010 19:53
Hej Ann.
Hvis du stadig mangler en rejsemakker, så er jeg frisk på uge 7(hvis der altså stadig er flere rejser tilbage!!!!) Jeg er 32 år og er også lærer:-) Jeg har stået på ski i mange år.
Mvh. Jette
Martin N 04/01 2010 20:21
Hej..
Jeg høre gerne mere om jeres planlægning. Mangler også en rejsekammerat.
Ann 11/02 2010 10:15
Hej Jette,
jamen så har du jo også fri i uge 13 ikk...
For Nicole herindefra og jeg vil se på muligheder for at samle en lille sjov flok i vores aldersgruppe der kan tage en fed tur sydpå i den uge.
Du skal være yderst velkommen til at komme med der. Vi skriver vist en opdateret tråd med uge 13 eller noget som overskrift herinde.. lige nu er alle meget fokuserede på uge 7 naturligvis.
Håber du får lyst til at tage med os.. skriv til mig på mail, så finder vi ud af mere sammen :)
BEDSTE HILSNER; ANN
NB::
Jeg fik et tilbud fra en gruppe fra nordsjælland meget billigt, men har desværre lagt andre planer for ugen nu, men her kan kan du se lidt om den tur,; copy pastet fra mail:
"Vi er en gruppe på 55 der tager til Davos her i uge 7 der er blevet et par pladser ledig, turen koster 2500,00som dækker ophold og transport og noget mad.Vi er en blandet gruppe hvor der er nogen der kender hinanden og nogen vi ikke har set før.Alder mellem 6 og ca 50.Vi tager af sted fra Vordingborg fredag kl 14,00".. kontakt dem på hansenclausen@tdcadsl.dk
Ann 05/01 2010 00:14
hej Christian,
det lyder interessant.
lad mig endelig høre mere når I finder du af noget.
Det kan nogle gange være en idé og ringe til et selskab som f.eks Nortlander, og se om man kan få en chalet til en gruppe på den størrelse. Kender nogle der fik fly, chalet med kok hvor de kom med i en større gruppe til 4500,-, det var vist i serre chevalier, Frankrig.
Men det kan selvfølgelig være dyrt i helligdagene.. hrm.
vi kan jo alle holde øje, se om der kommer noget godt op :)
Det eneste jeg ikke er frisk på er de der bustransporter hvor det tager 20 timer, med alle deres pauser, drop off osv.
mvh Ann
(evt skrives på mail)
Torben M 8000 12/02 2010 00:15
Hej
Jeg har lige spurgt venner og bekendte der kunne være interesseret i uge 13.
Mvh
Torben
Josefine 12/02 2010 07:17
Jeg er i Canazei i uge 7 og uge 13 :)
28 årig lærer og har stået i omkring 4-5 år.
Har samme niveau af seriøsitet.
Ann 12/02 2010 10:51
Hej Josefine...
fedt! hvordan kommer du derned, og overnatning mv..?
Som det ser ud nu er vi tre piger der leder efter lækkert skiløb og sjov afterski.... og Canazei skulle være superfedt har jeg hørt.
Måske vi kan 'joine' dig? du må meget gerne sende mig en mail, hvis det er, så kan vi skrive lidt sammen om mulighederne.
bedste hilsner, Ann
Pernille 20/02 2010 23:54
Hej Ann
Jeg kunne godt være frisk på at komme afsted med Jer i uge 13. Jeg er 30 år gammel, har stået på ski i mange år og synes både Canazei, St. Anton og lignende kunne være super fedt.
Pernille
Bo Hansen 27/03 2010 10:19
Hej, Vi er tre stykker der kører til Saalbach i nat, der er en plads til en person, 2700 incl. morgenmad og liftkort. kommer hjem 3-4 april. Vi er to fyre og en tøs på 33,
20649608
mvh Bo
Ann 21/02 2010 14:10
Hej Pernille, Jette mfl.
jeg har lavet en ny tråd " Uge 13 - Canazei.."
Vi er pt. Torben, Ann, Nicole, evt en fyr mere.
mvh Ann
Nicole 08/02 2010 21:01
Hej,er uge 13 stadig aktuel? Jeg ville muligvis være interesseret.
Nicole
Ann 06/01 2010 18:52
Christian... har set et godt tilbud med Slopetrotters..
Copy pasted fra min mail:
Påskeferie på ski i Avoriaz - SPAR 400,- pr. person
Rejs til snesikre Avoriaz i Frankrig i påsken (27. marts til 4. april). Dette formidable skiområde med 650 kilometer pister er ideelt for både børn og voksne, unge og gamle, begyndere og øvede.
Vi tilbyder Danmarks laveste priser til Avoriaz og sænker nu prisen yderligere på flyrejser fra Billund.
Pris. pr. person i uge 13 v. 4 personer i studio: 4.695,-
(Prisen inkluderer, fly, lejlighed og liftkort)
Book skirejse til Avoriaz i påsken
check lige den her ud.. om det er noget for din gruppe.. hvis i er 15 kunne jeg være nr.16 og så gir det lige 4 studios til os! det er ret billigt, 4.700 når det er med fly, fra billund...
hvor bor I i DK? Kan du evt skrive til mig, så kan vi snakkes ved om dette. synes det lyder super. Har dog aldrig været der, slet ikke i påsken, så har ikke erfaringer der, meeeen mon ikke det er fedt dernede. ikke lille område i hvert fald.
lad mig gerne høre hvad I synes om dette snarest :)
mvh Ann
Ann 08/02 2010 22:31
Hej Nicole,
ja, jeg vil stadig gerne afsted i uge 13.
Jeg ved ikke med Christian og hans gruppe, om de fandt på noget andet, jeg har ikke hørt fra dem.
Men lad os se, kan være der er flere der hopper på.
hvor bor du i landet? Vi kan evt lige skrives ved på mail..?
Jeg er frisk, er så misundelig på alle der suser på skiferie lige pt, så jeg vil meget gerne afsted i uge 13 :)
mvh Ann