Januarudsalg: Spar op til 25% på skibriller⛷️

Køb af TT-ski

Frederik Nybye 26/10 2010 21:01

Hej,
jeg har kørt ski i mange år i træk og kunne godt tænke mig at investere i mit første sæt ski! Har ikke kørt twintip før, men tror det er noget for mig, da jeg er interesseret i at opholde mig mere i parken. Jeg er 195 høj, vejer 80-85 kg, og er interesseret i en ski, der både fungerer på pisten, offpisten og i parken. Nogen gode forslag? Skal også have støvler til. Bruger normalt str. 45 i alm. sko, og har pænt tynde skinneben, hvilket jeg synes plejer at være et problem, da støvlerne ikke passer dertil. Mit budget er på en 3-5000 for ski, bindinger og støvler - nogen forslag?
Vh Frederik.

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Daniel 12/11 2010 17:51

Sv: Køb af TT-ski

Du skal have din ski på ca. 180 - 184 cm
Hvor meget vil du ca. kører procent mæssigt pist/park/off-piste, da det har indflydelse på hvor stiv en ski du skal have og hvilken slags. Det har også indflydelse på hvor stive dine støvler skal være

Steffen S. Jensen 01/11 2010 15:53

Jeg købte selv mine første TT sidste år og ligesom dig havde jeg heller ikke kørt TT før, så jeg investerede i Salomon Suspect. De er rigtig gode!! Jeg er selv 183cm og køre på nogle ski som er 171cm, da jeg er nybegynder i parken er det rart med et par ikke så lange ski til at starte med, og så er mine bindinger centreret.

Dette års model, Salomon Suspect, koster 3999,-

Karsten 11/11 2010 22:18

Hey..
Jeg har den perfekte ski til dig.. tjek evt køb og salg.. Det er en atomic freeride ski.. lavet til det hele, piste, offpiste og park..

Der ligger billeder og det hele her på siden af skien..

evt send en mail så får du en super pris :-)

karsten_klausen@hotmail.com

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen