Januarudsalg: Spar op til 25% på skibriller⛷️

Køb af snowboard

Anders Andreasen 04/01 2009 00:51

hey

jeg skal ud og købe mig et snowboard, er der nogle mærker man skal gå uden om, og er der nogle at foretrække....

Kommentarer:
Der er i alt 4 svar i denne forumtråd.

Stump 10/01 2009 16:46

Sv: Køb af snowboard

Altså mærker som Burton, Ride og Flow er i hvert fald gode boards.. Hvis du er i tvivl om hvilke modeller osv. er jeg sikker på at forhandlerne i den butik du køber i kan finde lige det der passer til dig hvis du fortæller ham hvilken stil du køre =)

Andreas Lund 04/01 2009 20:44

Hey Anders.
Er det første gang du skal afsted eller har du kørt en del?

Anders Andreasen 04/01 2009 20:47

Nej jeg har kørt en del, men vil bare til at have mit eget nu...

er træt af altid at skulle køre på forskellige boards hver gang man er afsted....

Andreas Lund 04/01 2009 22:21

Klart også at foretrække.
Jeg er selv begynder og startede med at låne min svogers board af mærket Ride. Det er vist et ok board men havde ikke det store at sammenligne med.
Købte så mit eget billigt via en auktion. Kørte kun på det en gang
(27/12-08) da det var for kort. Ellers kørte det udemærket.
Lejede så et Burton bræt (28/12-08)som passede mig. Umiddelbart kunne jeg ikke mærke den store forskel fra ride til burton. Købte så et Atomic bræt (29/12-08) og kunne stadig ikke mærke nogen forskel fra Burton til Atomic.
Så min vurdering er: tag udgangspunkt i hvor meget du skal køre og om du har en forventning om at blive proff(eller tæt på) så må det vigtigste være at det passer til dig.
Så jeg ville vælge et i en mellem klasse og holde mig fra de billigste. Med mindre du kan finde et pænt brugt board fra den dyre kategori.
Gav 2024,- for mit Atomic board i Østrig og det kører rigtig godt.
Håber det var lidt brugbart.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen