Januarudsalg: Spar op til 25% på skibriller⛷️

Køb af Snowblades...??

Andreas Rehder 04/10 2011 14:03

Hejsa derude...

Ville hører om det er muligt at købe snowblades et sted her i DK...?? Eller Om ikk andet et sted over nettet..??

Leder efter Salomon med rigtige bindinger og ca 100cm... Helst ikk 120..

Håber i kan hjælpe mig! Hilsen Andreas Rehder.. Tak..

Kommentarer:
Der er i alt 6 svar i denne forumtråd.

Frederik 11/10 2011 22:42

Sv: Køb af Snowblades...??

Jeg bliver så sur når jeg læser sådan noget... Hvordan kan det være at i tre ovenstående mener at i har nogen ret til at skrive som i gør? Det kan virkeligt sætte mit pis i kog når folk opfører sig sådan. Skam jer...

Snowblades kan fåes mange forskelige steder på nettet, hvis du kigger rundt omkring på diverse webshops kan de som regel fåes ret billigt. Jeg ved at K2 også laver nogle helt fornuftige snowblades ('big air' tror jeg de hedder) sammen med en bunke andre anerkendte mærker. Er der nogen specifik grund til at du udelukkende ønsker salomon? Og ja, husk at det skal være med almindelige bindinger, de andre er simpelthen for farlige :)
Derudover kan jeg anbefale at købe dem brugt eller når sæsonen går på hæld (omkring april, maj og juni) da der er meget at spare her :)

Mads Fonager 13/10 2011 00:31

Hej Andreas..

Se altid muligheden for et godt salg.. Og tilfældigvis har jeg... :)

Jeg har et par gamle salomon til at stå og samle støv. De er 90 cm og med de "livsfarlige bindinger" (jeg er en af de heldige der stadig er her).

Jeg ved ikke hvad det koster i fragt, men hvis vi siger 150,- i fortjeneste og fragten betales af dig, sender jeg dem gerne til dig (de kan også afhentes i Odense eller tæt på Herning).

De er 8 år gamle og ikke videre brugte.

Lasse Kristensen 04/10 2011 19:53

Hvorfor? ;-)

Frederik 15/10 2011 19:46

Ligegyldigt hvad du siger så er bindinger der ikke popper ud og hvor skiende er fæstnet til benet (uden bremse) alt andet end sikre. Jeg har haft snowblades med både almindelige bindinger og med alternative bindinger og måske er de ikke livsfarlige, men jeg mener ikke du bør negligere vigtigheden af, at have sit udstyr iorden når man tager ned over bakken, heller ikke selvom du søger at fremme dit salg.

De kan nu sagtens bruges og fungerer sikkert også helt fint. Til prisen virker det fornuftigt (men ikke optimalt hvis du kan lide at køre stærkt og udfordre dig selv).

Søren Riis 08/10 2011 10:54

DON'T DO IT!!

Søren K 09/10 2011 22:45

du er med på at snowbladers er lige så velanset på skidestinationer som Ruth Evensen i ungdomshuset? og at det er omtrent lige så cool som at eje et par som det er at have en Peter André plakat hængende i soveværelset...

hold dig fra dem

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen