Januarudsalg: Spar op til 25% på skibriller⛷️

køb af skistøvler?????

Casper 03/01 2011 14:34

Hej

Jeg er igang med at finde nye støvler, jeg har været i 3-4 forskellige forretninger, hvor jeg har fået målt mine fødder m.m.
problemet er at min fod har åbenbart en mærkelig form.
længde: lige godt en størrelse 25,5 derfor kommer de med en størrelse 26
men bredden på for foden er ca. 106-107mm, oven i det, har jeg en forholdsvis høj vrist.
det ene sted jeg har været, er jeg blevet anbefalet en atomic widebody.
den havde de deværre ikke hjemme, men de ville skaffe den hurtigst muligt, hvis jeg var interesseret.
er der nogen der har nogle forslag til støvler jeg kan prøve, gerne med en flex omkring de 100.

på forhånd tak.

Kommentarer:
Der er i alt 4 svar i denne forumtråd.

Kalen 03/01 2011 16:16

Sv: køb af skistøvler?????

Jeg ville tage ind til snowfun i Roskilde. Men regn med 2 timer for tilpasning og evt vente tid. Men du får en støvle der passer.

Michael

Rolf Henneberg 04/01 2011 16:34

Hej Casper

Jeg har stortset lige været inde i Snow Fun i Roskilde og valget faldt på disse:
http://seuf.dk/shop/salomon-quest-10-12553p.html

Jeg har selv en MÆRKELIG fod. Haft mange fodproblemer igennem tiden, hvad angår alm. sko, fodboldsko og skistøvler selvfølgelig.

Jeg har også denne høje vrist hertil høje svaj, og ekspedienten fandt altså denne støvle frem, da den havde denne høje vrist.

Men tag derind og forhør dig ad.

(Dertil kan nævnes, at de også kan lave en sål, formet efter din fod.)

Rolf.

Jan Truelsen 08/01 2011 00:10

Jeg må støtte de andre, jeg var i mandags inde og køre støvler i Snow and fun i Roskilde, og Jørgen som ejer butikken brugte 2 timer på mine støvler alene, prisen var ca. 200 kr højere end det billiste sted på nettet, men jeg fik en støvler der sad perfekt, den blev varmet, og udblokket flere steder. uden merpris. Virkelig fin service.

Mvh Jan

Ditte 03/01 2011 14:58

Hej Casper
Jeg ville tage ind og snakke med dem i skiklub danmark (hvis du har mulighed for det, det ligger i kbh!) Få råd til hvilken yderstøvle du skal købe, få dem blokket ud så de passer bedre til din fod, og så købe en ny inderstøvle, man kan få nogle der hedder "Moulded boots", der bliver der pustet skum ind i støvlen, så den passer til lige din fod!
Ditte

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen