Januarudsalg: Spar op til 25% på skibriller⛷️

Køb af skistøvler - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Jesper Dyhr skrev:
Mon ikke det er tid til at købe sine egne skistøvler, når man nu har været på skiferie for fjerde år?

Jeg er dog i tvivl om hvor man skal gøre dette henne - jeg bor på Sjælland, og kører gerne for at finde den rigtige butik. Men jeg er meget i tvivl om hvor dette kunne være henne.
Jeg sætter pris på at få de rigtige støvler, og få dem tilpasset med varme og skum - eller hvordan det nu gøres. Men smtidig vil jeg jo helst heller ikke finansiere en storebæltsbro med mit køb.

Jeg er 46 år 176 cm og vejer 75 Kg. Jeg er rimelig god til at stå på røde og sorte, men er endnu ikke helt sikker på puklerne - måske fordi mine leje-støvler og leje-ski har været noget møg? Skulle man simpelthen købe ski samtidig og få klaret dette en gang for alle?

Hvad skal jeg kigge efter, og hvor skal jeg eventuelt handle?

Med venlig hilsen
Jesper Dyhr
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen