Køb af skistøvler

Rikke Jensen 01/10 2007 20:00

Hej!

Jeg har læst om snowfun i Roskilde og har tænkt mig at se efter mine første skistøvler hos dem. Er der nogen som kan fortælle mig, om deres priser er helt vilde eller i samme prisniveau som i sportsbutikkerne.

Hilsen
Rikke

Kommentarer:
Der er i alt 6 svar i denne forumtråd.

Kasper 02/10 2007 13:46

Sv: Køb af skistøvler

Kender kun forretningen via omtale, men den har et godt ry. Mere generelt vil jeg mene, at du vinder en masse ved at købe i en decideret skiforretning. Prismæssigt tror jeg ikke der er den store forskel (man kan spare noget ved at købe på nettet eller i udlandet, men det har nogle klare ulemper), til gengæld vil en skibutik ofte have en større viden og et større udvalg. Når man skal købe skistøvler skal prisen have end mindre rolle end fx. ski, da det er rigtig vigtig at man får den rigtige støvle.

Henrik 02/10 2007 17:42

Gå i en lokal skibutk og få den oplysning du skal bruge og så køb støvlen på nettet... :0)

Gert 02/10 2007 18:34

Hej Rikke
kan kun andbefale Snowfun, der er altid masser af støvler hjemme, og de giver sig tid til at der bliver passet og prøvet indtil man finder den rigtige støvle, så har de også pasningsgaranti, så hvis den ikke passer helt når du har været afsted kommer du bare derned og får det passet til uden beregning, og hvis du er hurtig så har de flytte udslag som starter onsdag d. 3/10 2007, der kan du spare nogle penge, men du kan læse mere på www.snowfun.dk
MVH. Gert

Julie 05/10 2007 14:10

Hej Rikke
Jeg har lige købt skistøvler hos Snowfun. Det er virkelig top service og de går op i at finde den rigtige støvle til dig. Du skal regne med minimum at bruge en tie dér. Priserne synes jeg er okay. Lige nu har de som sagt udsalg, så skynd dig ned og kig :-)
Jeg kan kun anbefale dem.

Julie

Julie 05/10 2007 14:13

Altså, der skulle have stået 'en time' og ikke 'en tie' i mit indlæg ovenover. Håber det giver mening nu :)

Rikke Jensen 05/10 2007 17:34

Tak! for jeres svar.

Jeg var i Snowfun i onsdags og købte også støvler - Jeg fik en super god betjening.

Så nu må sneen godt komme - så jeg kan komme ud og prøve dem :-)

:-)Rikke

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen