køb af skistøvler

Kenni 26/11 2006 17:08

hey... har været ude at købe et par ski støver men syns de klemme og er lidt får små men ham ski manden jeg handle med sagde at sådan skulle de være. så købt jeg også en ski sål til 400kr er det godt hehe

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Jeppe 27/11 2006 01:10

Sv: køb af skistøvler

du skal bytte dine støvler... hvis du ikke slev synes de sidder godt skal du ikke købe dem!!!

surf og ski har noget med at hvis du ikke er tilfreds med støvlen efter din rejse så kan du bytte støvlen, måske du skulle kigge på det..!!
jeg købte min støvle ved dem og der blev den også varmet op så den passer perfeckt til min fod så skal man ikke bruge den første ski uge til og køre sin støvle til..

håber du finder ud af det...

Jonas Nielsen 27/11 2006 17:11

hey... har været ude at købe et par ski støver men syns de klemme og er lidt får små men ham ski manden jeg handle med sagde at sådan skulle de være. så købt jeg også en ski sål til 400kr er det godt hehe

Jeg købte også et par støvler forrige sæson. Den såkaldte ekspert i butikken fortalte mig da også om hvor længe han havde solgt skistøvler, hvilket jo garanteret for at han vidste hvad han talte om. Nu har jeg så givet støvlen 3 ugers skiferie til at "sætte" sig i uden resultat. Jeg valgte så at tage ned til Snowfun i Roskilde for at se om han kunne gøre noget ved støvlen. Her fik jeg lavet en ny fodformet sål samt fik blokket støvlen ud. Jeg har endnu ikke haft mulighed for at afprøve støvlen efter modificeringen, men den føles ihvertfald betydeligt bedre. Desuden fik jeg at vide at jeg bare kunne komme tilbage hvis ikke jeg var tilfreds, så ville han blokke støvlen yderligere uden beregning. Alt i alt må jeg bare sige at de virker yderst profesionelle i snowfun og det er helt sikkert der jeg køber mine næste støvler.

Anders Kristensen 27/11 2006 19:03

Byt dem!

Det er meget muligt at ekspedienten er en "ekspert", men han lever at sælge folk skistøvler.... En skistøvle skal sidde tæt, men den må IKKE klemme! Ganske vist giver en støvle sig lidt, men det er altså kun inderstøvlen og så meget kan den nu heller ikke give sig inde i en hård yderstøvle. Jeg har prøvet flere par og har købte sidste år nogle i Surf og Ski. Super service. De bliver varmet op for at passe til din fod og de har deres tilfredshedsgaranti.

Så byt dine støvler... Du skal selvfølfelig ikke nødvendigvis købe dem i Surf og Ski, men de skal passe. Altså sidde tæt til, men IKKE klemme. Nogle har selvfølgelig mere specielle fødder end andre. Men det eneste det betyder, er at man skal lede lidt længere for at finde den rigtige støvle. Der findes støvler til alle - som ikke klemmer!

P.S.: Super godt med at købe en sål. De gør en forskel.

God fornøjelse

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen