Anne skrev:
Jeg står og skal købe mig et par skistøvler, jeg har stået på ski i omkring 6 år - altså bare en uge om året. Jeg flytter til USA til maj og skal bo nordpå, hvor jeg satser på at komme til at stå rigtigt meget. Jeg har derfor besluttet mig for at jeg vil have mine egne støvler.
Jeg overvejer kraftigt at købe dem her på siden, men er faktsik ikke helt sikker på hvad jeg skal ligge vægt på, jeg er typen som (desværre) bare altid ender med at sige ja til den helt forkerte støvle, når der står en eller anden Østriger, som på trods af diverse håndtegn, bare slet ikke forstår hvad man prøver at forklare. Min kloge far bliver (som bestemt selv mener han er ekspert på området) ved med at sige at jeg ikke skal købe støvlerne her i Danmark, men derimod vente til jeg kommer til Østrig til vinter og så købe et par brugte støvler, som jeg har stået på i nogle dage, for på den måde at være sikker på at jeg ikke køber nogle støvler, som slet ikke passer mig når det kommer til stykket - men har han ret? Eller skal jeg købe nogle her i DK hvor jeg er sikker på at mine krav bliver efterlevet? Er det en dum ide at købe dem herigennem siden?
Det er mange spørgsmål - sikkert også ret individuelt hvad man foretrækker, men det er som sagt første gang jeg skal købe - og har derfor brug for en masse gode råd fra jer.
Anne