Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Morten 02/01 2010 16:32
Hey derude.
Kigger på et par K2 public Enemy..
Nogen der har erfaringer med denne ski? - dens egenskaber osv.
Skal bruges til piste, park og offpist :)
Vh. Morten
Casper Rasmussen 09/09 2010 18:27
Sv: K2 Public Enemy
Hey
Jeg har også kigget på denne ski
men kan ikke finde den på k2 side med ski fra i år.. har den ændret navn eller er jeg blind?
Danny 26/08 2010 15:07
Hej Simon,
Har selv PE, som jeg købte i 2007 da jeg var på sæson.. De har været i alle forhold både park, pow og piste og jeg er enormt tilfreds med dem! En super all-round ski, du bliver ikke skuffet...
Hilsen Danny
Søren Hjelholt 13/09 2010 14:01
Jeg tror ikke den ummiddelbart findeds i lineupet.
Den minder en del om sidste års K2 extreme, der nu er blevet til Silencer, som nok er det nærmeste de kommer PE'en i det nuværende line-up. (Er udelukkende baseret på info på hjemmesiden K2skis.com)
Birger 08/08 2010 08:45
hi simon
jeg har kørt 4 uger på pe nogle år tilbage og var pænt tilfreds med dem.
men !!!!!
købte nogle volk mantra 2 år tilbage og de var meget bedre offpiste(det var forventeligt da de både er bredere og længere ) og til min store overraskelse også noget bedre på pisten.
det skal siges jeg kører ikke park så der kan jeg ikke hjælpe dig
så jeg kan ikke anbefale dem !
håber du finder hvad du søger.
birger
Simon Frandsen 08/06 2010 16:53
Hej jeg har kørt på mine K2 Public Enemy i tre uger. Det har været i alle slags forhold, og de gør det rigtig godt! Både i parken, pisten (hvor de er rigtig skarpe hvis du rigtig carver) og off pisten hvor også er rigtig gode, da de har en okay bredde.
Kan helt klart anbefale dig den!
Vh. Simon :-)
Christian 02/01 2010 17:06
Hey.
Jeg har ikke selv kørt skien, men har hørt godt om den.
Har også selv kigget på den, da jeg ønsker en ski til parken men også en del skiløb på pisten.
Vil det være et godt valg eller hvad skal jeg kigge efter?
Nicolai Møller 02/01 2010 18:22
hey
Jeg kiggede også selv på PE sidste år. Jeg havde hørt meget om den, men spurgte mig lige til råds i Frostgun inden jeg købte den. Der sagde de at K2 havde prøvet at lave den god til alt ski (off-piste, park, alm. piste), og at den derfor ikke var en optimal ski.
De anbefalede mig i stedet en Salomon Suspect, som jeg så også købte og jeg har været meget tilfreds med den ;)
Christian 02/01 2010 18:24
Okay..
Salomon Suspecten har jeg også kigget på.
Det kan være jeg skal vælge den..
Hvordan fungerer den, når man ikke drøner rundt i parken, men bare kører noget almindeligt skiløb på pisten?
Simon Frandsen 15/09 2010 18:39
Hej :-)
Jeg kører selv på Public Enemy lige i tiden, har kørt med dem 3 uger indtil videre. Jeg synes det er en virkelig fed ski at kører på, du kan flyve rundt i parken, kører virkelig carving på dem og kører rigtig vild off piste med dem.
Det er helt klart et godt valg og kan kun anbefale de!
// Simon
Kristian 15/09 2010 19:20
TOTAL forældet ski..
En meget tung ski, man ikke bør købe nu.. En ældre model - der iøvrigt ikke laves længere.
Køb i stedet salomon suspect, salomon Lord, Armada El Rey, Rossignol S4 eller ligende modeller..