Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Lassea 09/12 2007 18:15
Hejsa, jeg har overvejet at købe et par K2 Fujative, fra 05/06.
Er de fuldstændig umulige at køre på pisten med, tænker på short turns, lidt carving osv?
På forhånd tak for hjælpen :).
PS.
Folk der hellere vil announcere deres K2 PE bedes lade være med at skrive :).
K2lover 28/10 2008 19:26
Sv: K2 Fujative
jeg har selv et par k2 fujitive (160 cm ) :::.:. som sagt er det en park ski og du får en park ski :. men jeg syntes at det er mere en allround ski . og som sagt er den ikk Sååå stabil i høj fart, men jeg gætter på at after som du vil købe en twintip er du ikk verden'smester i downhill ;) så du mere brug for en god ski , og det passer ikke de ikke er gode i shortturn's de er gode har selv kørt en slalom konkurence i dem (jeg vandt) :.::::.:.. HÅBER JEG KUNNE HJÆLPE
:::::::::::::::::: mange ski hilserner fra K2lover
Martin Ejlertsen 28/10 2008 23:10
Hej,
Jeg har købt den model fujative, og blev fortalt at det var den bedste parkski, på pisten altså.
PE skien skulle være meget tung på pisten, i hvert fald i forhold til fujativen.
Men betyder det noget? - har nemlig også tænkt på at købe Public enemy modellen.
Martin
Lassea 11/12 2007 16:30
Mange tak for svaret thomas, det hjalp meget :).
Thomas 09/12 2007 20:31
Hej Lasse,
Det er lidt svært at svare, når du ikke skriver lidt mere om, hvordan (hvor parken, på pisten, off-piste etc.) og hvor godt (hvor dygtig er du ?) - men Fujative er en decideret park ski. Så du får en ski der er lavet decideret til parken, men en ski, som ikke fungerer voldsomt godt på pisten - specielt ikke, hvis det skal gå stærkt. Og da den er relativt blød både i for- og bagski, så holder den ikke voldsomt godt kantbreb på meget hård sne eller is.
Hvis du søger en all-round ski, så er det min oplevelse, at du er på vildspor. Så ville jeg istedet gå efter en Public Enemy, som er noget mere all-round, men som stadig kan bruges i parken. Men hvis du taler K2, og søger en all-round ski (dog ikke specielt velegnet til parken) så er Apache Outlaw en ekstremt god ski.
En model 05/06 har en alder, hvor du absolut ikke må betale for meget for den. Jeg vil tro, at du kan finde Public Enemy årgang 06/07 på nettet (Tyskland) til omkring €300 inkl. binding.
Hilsen
Thomas