Januarudsalg: Spar op til 25% på skibriller⛷️

K2 APACHE RECON 2008

Jonas 17/12 2010 17:25

Hej Forum.... Jeg overvejer at købe et par K2 APACHE RECON 2008, som jeg kan få brugte for 249 us, det synes jeg umiddelbart lyder billigt... Er der nogle som kender skien, og har noget at tilføje ang. den og er det ufornuftigt at købe en brugt ski ?

Jeg er selv 177, og vejer 74 kg, har 3 ugers skiløb i årene, så jeg tænker jeg skal bestille den i længde 167 ?

Er jeg helt ved siden af, bør jeg genoverveje min "beslutning" om at købe brugte ski over E-bay, eller kan jeg få andre kloge ord med på vejen inden jeg trykke betal ? :)

Mvh Jonas

Kommentarer:
Der er i alt 2 svar i denne forumtråd.

Jonas 17/12 2010 20:18

Sv: K2 APACHE RECON 2008

Er der reel nogen forskel på Reconen fra 2008 og 2009 ?

Reconen fra 2008 som er med Marker Piston Bindings, er 167 cm lange., og 2009 modellen som har Marker MX 12. Bindings og er 170 cm. lange.
- Det er jo umiddelbart "bare" bindingerne og 3 cm, der er forskellen, men pris forskellen er derimod stor.
Hvad er forskellen på de bindinger "i mit hoved er bindinger jo bare bindinger", og 3 cm i længden betyder vel ikke det store ( På ski ;) ? :)
Mvh

Asbjørn Nissen 19/12 2010 09:30

Sv: K2 APACHE RECON 2008

Jeg går rigtig meget ind for man køber brugte ski, da man kan finde rigtig meget godt udstyr, til en rigtig god pris, men personligt ville jeg aldrig købe brugte ski ubeset. Der kan være dybe risser ved kantenn og andre alvorlige skader.
Find skien her på siden, i Gul og gratis eller den blå avis og tag ud og kig på skien.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen