Black Week tyvstart - spar op til 25% 🔥

Job eller rejsekammerater?

Thomas 07/08 2002 15:34

Jeg er en ung fyr paa 20 aar som er gerne vil ned og staa paa ski hertil vinter. Jeg har staaet paa ski naesten siden foedslen og vaeret afsted to uger om aaret. Mit primaere rejsemaal er Oestrig. Lige nu arbejder jeg paa et hotel i England og har derfor lidt erfaring indenfor det omraade. Hvis der er nogen som kender noget til et job som kunne vaere i min interesse vil jeg gerne hoere fra jer.

Der er ingen af mine venner som har interesse i at tage med, saa hvis der er nogen som er i samme situation som mig, er I af da meget velkomne til at skrive til mig.

Haaber at der er nogen som kan hjaelpe.

De venligste hilsner

Thomas

Kommentarer:
Der er i alt 2 svar i denne forumtråd.

Heidi Gabriel Jensen 07/08 2002 18:55

Sv: Job eller rejsekammerater?

Hej!
Jeg tror godt at jeg kan hjælpe dig med at finde noget i østrig! Jeg har selv stået på ski 5 gange om året siden jeg var lille, og det har altid været det samme sted! (Zell am Ziller) Der har jeg fået gode kontakter, så hvis du vil skrive lidt mere om hvad du kunne tænke dig at lave og sådan! Så kan jeg nok godt hjælpe dig! Og hvis at Zell ikke lige til taler dig, så kender jeg også til andre gode ski-sport stæder, og mennersker jeg kan kontakte! Håber jeg kan hjælpe dig
Heidi.

Troels 18/08 2002 21:52

Sv: Job eller rejsekammerater?

Hey Thomas!
Jeg har selv planlagt at tage til St. Anton fra starten af januar 2003 til sæsonen slutter. Jeg har forhørt mig lidt på hotel-jobs, men er lidt skræmt over arbejdstiderne (50 timer om ugen) - så i stedet sparer jeg penge op nu og regner med at klare mig uden arbejde eller med små-jobs.
Jeg skal bare have fundet et værelse i St. Anton og det er jo ikke helt nemt at klare hjemmefra. Specielt når jeg først kommer i januar (jeg skal aftjene værnepligt ind til jul).
Men skriv evt. til mig så kan vi da måske finde ud af noget.
Jeg er 19 år og er lige blevet student, så nu skal jeg bare til St. Anton og fyre den og få stået meget på ski - jeg har også stået hvert år siden jeg var lille...

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen