Black Thursday: Spar op til 40% på dagstilbud 🔥

Italien/Østrig, Snowboard, Fly, Uge 5,7,11

Thore 23/01 2008 09:06

Når ens venner ikke kan tage med på skiferie i år, så må man finde nogle andre, der ikke kan undvære sol og sne.

Jeg er en 27-årig mand og øvet snowboarder, der leder efter 2-3 ligesindede til snowboardtur til enten Italien eller Østrig i enten uge 5,7 eller 11.

Planen er fly fra Kastrup, da jeg er blevet for gammel og komfortabel til skulle sove i bus. Prisen bliver omkring 5000 kr. inkl. fly, hotel og liftkort.

Afterskiing og restaurantbesøg er vigtigt, men for mig handler det om at være på pisten hele dagen - kører hurtigt og lege lidt med hop.

Skal du med på board?

Skriv til Thore, Frederiksberg

Kommentarer:
Der er i alt 6 svar i denne forumtråd.

Camilla 22/02 2011 18:18

Sv: Italien/Østrig, Snowboard, Fly, Uge 5,7,11

Hej Thore

Faldt lige over dit indlæg, men jeg matcher vist ikke lige dine kriterier. Jeg er nybegynder på snowboard og skulle som sådan have undervisning, men overvejer at rejse i uge 11 og det kunne da være hyggeligt at følges med nogen...

Vh. Camilla, Frederiksberg

Anders 23/02 2011 12:51

Hey thore og Camilla
Jeg tager til Østrig uge 11 (har endnu ikke bestilt noget) og havde tænkt at køre derned i bil.
Jeg er 32 år, står på snowboard og bor i Vanløse.
Send mig en mail hvis vi skal stable noget på benene og evt. mødes.

Martin Hansen 23/02 2011 13:28

Hej i 3.

Hvis i mangler en 4. person til bilen er jeg frisk! Jeg vil rigtig gerne afsted i uge 11, havde løs aftale med nogle venner med det er faldet på gulvet, så nu kigger jeg her.. Jeg er dog helt ny på snowboard, men vil rigtig gerne lære det.

Mvh. Martin

H 23/02 2011 14:27

...og Thore skrev så sit indlæg tilbage i 2008. Der er nu nok nogen der indimellem lige skal overveje at kigge en ekstra gang på datoen inden de svarer.

Anders 23/02 2011 16:28

HEHE H
Ja det var en streg i regningen, men det ser jo ud som om at et indlæg fra 2008 alligevel kan bruges til noget.
Martin og Camilla (og Thore) jeg er frisk på uge 11 - 2011.

Martin Hansen 23/02 2011 16:44

Hej Anders..

Jeg kunne godt være frisk.. har dog også set på andre alternativer, men må nok sige at bil er at foretrække frem for bus.

Men lad os tage den på mail - mkh1988@gmail.com

Kan ikke få lov til at se din mail herinde..

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen