Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Ole Klinkby 04/01 2017 19:51
Hyben`s rejser drager hver år til Ischgl for en festlig uge. Selskabet går hvert år konkurs men der er år efter år folk der er dumme nok til at skyde kapital i til endnu et år!!!. Fatter du bare lidt af det her så har du / i sikkert en frisk humor og vil passe godt ind i teamet. Vi har to pladser måske flere. A knejde skal være regulære og kunne drikke en par ting i løbet af dagen. A damer må også godt være regulær. Kort og godt. det er sjov ski mm i uge 5. Kom frisk.
Peter Gindesgaard 17/01 2017 21:53
Sv: Ischgl uge 5
Hele uge 5 eller kun nogle dage ( evt hvilke dage er i afsted ;-)
Mvh Peter
Ole Klinkby 21/01 2017 16:48
Hej Peter. Vi tager afsted fredag uge 4 om aftenen og så en hel uge. Vi kører der ned om natten og så er vi fremme lørdag morgen så vi kan komme på ski og få noget ud af dagen. Er i blevet kloger på hvad i vil ellers er min mail her hvor jeg er nemme at kommuniker med. ole@radioglobus.dk
Ole Klinkby 21/01 2017 16:57
Hej i to gutter i starten af 30'erne. Har i fundet ud af mere ellers vil jeg da anbefale turen til Iachgl uge 5 for der er gang i den. Mvh Ole. i kan skrive til mig på ole@radioglobus.dk
Morten Kirkegaard 08/01 2017 20:22
Hej. Vi er to gutter i starten af 30'erne som også har kigget lidt på skiferie i uge 5. Ischgl er en af destinationerne vi har set på.
Vi vil gerne høre lidt mere?
Hvem er i? Hvor mange? Hvad koster turen og er det med transport og liftkort? Generelt vil lidt mere info være rigtig fint :)