Skisæsonens sidste store udsalg: Spar op til 25%

Peter 23/02 2006 18:37

Hej

Er der nogen der kan oplyse om et godt sted at bo i Ischgl?

Det skal værer iorden, med morgenmad og ikke alt for dyrt.
Er ikke så kræsen.

Peter

P.s. Anden information om Ischgl vil også værer nyttig.

Kommentarer:
Der er i alt 2 svar i denne forumtråd.

Søren Christensen 24/02 2006 10:56

Sv: Ischgl

I uge 4 boede vi i lejlighed i Versahl ca. 1 km fra Ischgl. Jeg mener vi gav ca. 1500 kr pr. overnatning for 6 personer inkl. morgenmad. Det var virkelig lækre helt nye lejligheder se mere på www.apartclaire.ch.

Der kører skibusser ca. 300 meter fra hotellet, men vi delte somregel en taxa til 10 EUR.

Men du kan finde mange andre lejligheder på www.ischgl.com. I højre side af hjemmesiden er der en formular (på tysk) som du kan udfylde, og så kommer der alle de ledige lejligheder frem i den uge hvor du skal afsted. Og så er det bare igang med at med at reservere. Jeg vil anbefale at sende mange reserveringer afsted. Jeg tror jeg nåede at kontakte 20 forskellige før jeg fik bid.

På Ischgl.com kan du på bykortet se hvor de forskellige lejligheder/hoteller ligger i forhold til bl.a. lifterne, så husk at tjekke dette, hvis du vil være sikker på at på centralt.

Kevin 26/02 2006 20:00

Sv: Ischgl

Jeg er lige kommet hjem efter en uge i Ischgl og jeg kan allerede nu afsløre at der er noget at se frem til for det har været helt i top. masser af sne og gode pister

men mht. indkvartering dernede kan jeg ikke umiddelbart give dig nogen feedback mht. lejlighederne da jeg selv boede på Garni Rätikon.
dette kan anbefales. Dog var det ikke de pæneste værelser, men det var inkl morgenmad og personalet var flinke og venlige. tror det var et af de billigere steder i byen så hvis det er var det måske en mulighed?...

dog vil jeg gerne gøre opmærksom på at priserne i området generalt ligger ret højt. her tænker jeg specifikt på priserne på mad, på de restaurenter som lå oppe i området. her kunne man hurtigt ligge 7-8 euro for f.eks. en gang lasagne el. lign.
priserne som helhed er også steget meget i forhold til tidligere, var nemlig dernede for 4 år siden og der var det ikke lige så dyrt. der er ikke andet for end at slagte sparegrisen hvis man ikke har lyst til at tage madpakke med :)

men ellers vil jeg bare ønske dig en god tur, der er noget at se frem til. det er virkelig et af de bedste skiområder i europa....

Mvh ...

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen