Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Niels 29/11 2004 17:39
Vi er tre fyre der skal til Ischgl i slutningen af januar, vi får 2-3 dage på stedet, hvor skal vi bo? Vi er ikke nødvendigvis til vild After-ski, mere til fad-bamser og go' mad.
Vi regner med, at vi selv vil kører derned, dog er det interessant at bo i gå afstand af lift/skibus.
mvh.
Niels
S Attack 01/12 2004 22:59
Sv: Ischgl
Hej Kris, kommer til Ischgl uge 2. Hvad tager I for udlejning af ski ? Gerne pris for skift mellem mærker og eventuel til snowboard.
Rasmus Skov Jensen 29/11 2004 19:08
Hej Niels
Umiddelbart vil jeg tro at I skal se hvor I kan bo...
Ofte er hoteller/pensioner på populære steder som Ischgl ikke meget for at leje ud for 2 nætter før ganske få dage før ankomsten. Så vil I bestille nu tror jeg ikke der er stort udbud at vælge i mellem med mindre i bor i Galtur eller en af de andre byer som ligger nogle kilometer fra Ischgl.
Men har I flere muligheder skal I såmænd bare sørge for en placering mellem en af de to hovedlifter op til skiområdet.
Ellers er det bare at glæde sig, tag evt. også et kig på denne artikel: http://www.skisport.dk/artikler/ischgl
God tur.
/Skisport.dk, Rasmus
S Attack 30/11 2004 10:28
Hej Niels. Du har hele oversigten over udlejere via deres egene hjemmeside www.ischgl.com. Der igennem har vi selv fundet et rigtig godt sted. Men som Rasmus skriver bliver det svært at finde noget i god tid tid, da udlejer helst vil udleje lørdag til lørdag. Men tag chancen og kør derned, hvorefter I dropper ind på turiskontoret. Der er jo ikke helt høj sæson. Hvis I finder noget i selve Ischgl, har i ikke behov for skibus. Området dækker Jeres behov for 3 dage.
P.S. Hvorfor stadig ikke afterski :-) ?
Mikkel 30/11 2004 14:53
hey.. er i ischgl pt.. det er e fedt, sæsonen er ikke helt startet endnu !!! det bliver svært at finde noget hjemmefra. det er meget nemmere at finde hernede..
//MIkkel
Susan 30/11 2004 15:07
Hej Mikkel
Kører en tur derned i uge 51 11.12 til 18.12
Hvordan ser det ud med sne? kan man køre helt ned?
Vi skal bo på Golfais- det skulle ligge lige ved siden af Pardatschgratbahn, med skiløb næsten til døren, men det kræver jo at der er noget sne! ved godt det er tidligt på sæssonen, men.....
Venlig hilsen
Susan
Sophie B 30/11 2004 17:08
Til Susan:
Hvis du bor lige ved Pardatschgratbahn kan du jo altid bare tage liften ned igen, det er der mange der gør uagtet der er sne hele vejen ned eller ej.
Til Niels:
Jeg har også selv haft godt held til selv at finde et hotel i Ischgl, man kan bo bedre til en lavere pris end med rejsebureauerne fordi der ikke er mange bureauer dernede fra DK, men tvivler på du kan reservere så få dage hjemmefra.
Nok noget med at tage derned og så hitte nogen der ikke har udlejet for hele ugen og dermed hellere vil af med et par dage i stedet for at stå tomme.
Rigtig god tur, Ischgl styrer, er der selv i uge 3!!
Lars 01/12 2004 09:44
Til Susan
Kanon sted i har valgt at bo, Golfais har efter min mening den bedste beliggenhed i Ischgl, var der sidste år, vi havde et stort værelse lige ud til Pardatschgratbahn, værtsparret er også rigtig flinke og deler gerne ud af sin viden, jeg kan kun sige god tur til et kanon sted :)
Kris 01/12 2004 17:27
Hej Susan, jeg er hernede sammen med Mikkel nu.
Du kan sagtens køre til bunden, der er sne nok, mange pister er åbne, men der mangler desværre stadig lidt i offpisten.
Du kan sagtens køre til bunden ved Pardatgratschbahn, og husk lige at kigge ind forbi Next Generation skiudlejning ved siden af Elisabeth og Schatzi, der arbejder jeg hver dag fra 9-11 og igen fra 16-18... Bare spørg efter mig!
Glæd jer, det er for fedt hernede...
//KRISTOFFER