Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Joakim 07/01 2008 02:08
Jeg har fået et på nye støvler der 8mm kortere en mine gamle støvler(som var for store). Jeg kan godt flytte bag-bindningen, men jeg ikke hvor meget.
På mine atomic bindninger på min andre ski er der en skrue, som fin-indstiller bindningen og når den flugter med det bagerste af bindningen så passer det, er der noget tilsvarende på scratch'en eller er det bare
på slum ???
Ivan Rafn 07/01 2008 20:24
Sv: Instilling af bindninger på et par scratch 140
Jeg kender ikke en Scratch-binding, men hvis den er som mange andre Rossignol-bindinger, så sidder der, på bagbindingen, en metalplade under skruen til udløsningsindstillingen. Pladen kan løftes med en skruetrækker (stik skruetrækkeren ind under og vrid), hvorefter du kan skubbe bagbindingen frem og tilbage.
På venstre side af bindingen er der et lille vindue med en indikator inden i. Den skal stå i midten når bindingen er justeret korrekt.
Ivan Rafn 07/01 2008 21:12
Sv: Instilling af bindninger på et par scratch 140
Ahh.. tror jeg fandt den.
Hvis det er den som ligner en Look-binding, så er der bag på den bevægelige del af bindingen et lille plastikvindue, med nogle målestreger langs siden, - et pilemærke peger på det. Der skal være en gul indikator i vinduet, og den skal stå i midten.