🔥 BLACK FRIDAY: Nye tilbud lige nu 🔥

Innsbruch Airport - Ischgl. Transfer 10/2-10. Ank. med Transavia 10.15

Tina Koldt 01/02 2010 15:32

Skal fra Insbruch Airport til Ischgl. 1 person, er der nogen der vil dele en taxa. Eller er der en lille gruppe, hvor jeg kan koble mig på. Ankommer med Transavia HV1603, lander kl.10.15 den 10.02.10

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Natacha Holst 05/02 2010 20:36

Sv: Innsbruch Airport - Ischgl. Transfer 10/2-10. Ank. med Transavia 10.15

Hej Tina

Det er rigtig dyrt at køre fra Innsbruck til Ischgl i Taxa, så det kan kun betale sig hvis man er flere end 8.
Ellers, lige når du kommer ud af terminalen holder en bus F som kører til Innsbruck Hauptbahnhof, derfra går en tog en gang i timen der kører til Landeck (koster 14 Euro) og derfra går der skibus til Iscghl.
Det er desværre den nemmeste måde at gøre det på :/

Tina Koldt 06/02 2010 18:57

Hej Natacha, Tak for dit gode råd og vejledning. Det vil jeg benytte mig af, med mindre jeg er heldig at finde nogle andre skifreaks, der skal samme vej. Måske har nogle lejet en bil. Jeg skal denne gang kun one way, da jeg efter en uge i Ischgl skal videre til zermatt. Ellers har jeg erfaret at det næsten koster det samme at leje en bil, som det koster at køre i taxa blot én vej.

Natacha Holst 06/02 2010 20:11

Det var så lidt.. Kom lige i tanker om, at du kan gå ind på öbb.at som er Østrigs svar på DSB og finde navn og afgangstid på toget du skal med fra Innsbruck :)

Jeg tog samme tur her for ikke så lang tid siden, og det er faktisk overraskende nemt selvom det kan godt tage 2-3 timer, hvis du ikke er heldig med at toget passer i Innsbruck..

God tur :)

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen