Hvilken ski?

Jes P 22/10 2007 16:48

Hej...
Jeg ville høre om der var nogen der kunne anbefale en ski som både skal kunne køre lidt park, det er mest bare lidt leg, men som også skal kunne bruges til pistekørsel?

Kommentarer:
Der er i alt 8 svar i denne forumtråd.

Jean Pierre 27/10 2007 20:00

Sv: Hvilken ski?

Hvem fanden råder en til at køre på snowboard... idiot.
Altaå hvor svært kan det være?

Gå nu bare ned i frostgun og snak med dem. Folk her inde ved jo absolut intet om freeski. Brug nu bare de butikker som er i Danmark hvor du kan få råd og vejledning.
Lad være med at købe på destinationen, med mindre du skal på sæson, så kan det måske betale sig. Det er samme pris som her hjemme. Hvis du kun er der en uge, og dine ski går i stykker efter den uge, er du fucked.
Brug nu bare de danske forhandlere, det er det de er der til.

Jes P 27/10 2007 22:43

Ja er enig ang. snowboard... Men når man køber twintip ski. hvilken størelse går man så efter? er det bare det samme som Normal ski.

Jean Pierre 22/10 2007 17:37

Hmm der er mange. Skal nok bruge lidt mere info.

Jes P 22/10 2007 17:40

Har en del erfaring på ski. Vil også fortsætte med at køre på ski der passer til på pisten, men har bare tænkt på at kombinere med lidt leg på noget twintip.

Razz 22/10 2007 19:43

køb et snowboard... de er født med tip´s i begge ender og så langt feder...

Kasper Pedersen 22/10 2007 21:23

Du har jo uendeligt mange muligheder hvis du bare vil have en som er god i park og på pisterne :)

Eksempler er:
Salomons Thruster serie - selv hader jeg Salomon.
Völkl Dogen
Völkl Gotama
Head Mojo80 og Head Mojo90

Kasper 24/10 2007 19:51

Køb det på destinationen. Du kan altid få lov til at leje et par gratis inden du køber - og selvfølgelig få noget god rådgivning (forhåbenlig) omkring valget..

Jes P 24/10 2007 20:56

tak for svarene..
Jeg er også blevet anbefalet rossignol scratch. er der nogen der har erfaring med denne ski.. Og hvilken størelse skal man købe, jeg er 188 cm høj.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen