Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Frederik Sterner Bjerregaard 21/10 2011 15:16
Hej.
Jeg har købt nogle Armada El rey Twintip ski og ville høre hvilke støvler i kan anbefale! skal køre lidt park og pist!
Jeg har stået på ski i to uger og ved ikke noget som helst om støvler!
så kom med noget input?
- Frederik
Kasper Poulsen 21/10 2011 15:26
Sv: Hvilke skistøvler?
Jeg kører selv en del pist og off pist, men vil i år ligge mig ud med parken. sidste år købte jeg mig et sæt salamon Twintip ski samt Nordicas ace of spades støvle.
Den kan jeg varmt anbefale, selv om årets model ikke er særligt pæn( smag og behag).
ellers har jeg en kammerat der kører i deres dead monet støvle og den skulle også være rigtigt god.
Men det er svært at sige, da du ikke har opgivet en pris du vil betale.
overnævnte støvler står i prisen mellem 3-4000 kr.
Kasper Poulsen
Kasper Poulsen 21/10 2011 15:26
Dead money
Frederik Sterner Bjerregaard 21/10 2011 20:24
omkring 1500 kr. ca :-)
Thomasdk 21/10 2011 21:18
Og nu du nævner du intet ved om støvler, så skal du gå ind og købe dem hos en skipusher som ved noget om dette. Lav aldrig fejl nr 1 og sig de må koste 1500, så jeg finder noget på nette til den pris.
Dine fødder er ikke lige store, og skiforhandlere de måler begge fødder helt nøjagtigt op, og giver dig det der er perfekt for dig. Det kan du ikke selv finde første gang, forsøger du ender du som en af mange, med et fejlkøb og let brugte støvler til salg.
Se vedlagte youtube på dansk, det er guld information til begynderen, om støvler, pasform, muligheder, tilpasning og priser.
http://www.youtube.com/watch?v=09-yR88U4DY
Kommenter gerne videoen, om den dækker det du vil vide. Håber du finder hvad du behøver.