Skisæsonens sidste store udsalg: Spar op til 25%

hvilke ski????

Tina Dam 05/02 2006 15:34

Jeg står foran årets skiferie, og har besluttet at nu må jeg eje mine egne ski, men, men , men jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal vælge. En god sælger ville kunne binde mig alt på ærmet.
Jeg har stået på ski i næsten 20 år, jeg kører nydeligt ad blå og røde pister, men er bestemt ingen agressiv løber, og der er aldrig gået noget OL-håb tabt i mig. Er der nogen, der kan anbefale en god ski?

Kommentarer:
Der er i alt 5 svar i denne forumtråd.

Tina Dam 05/02 2006 15:49

Sv: hvilke ski????

Glemte at sige at jeg er 160 cm og vejer knap 60 kg.

TorbenH 05/02 2006 16:33

Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvor du skal hen på ski, men hvad med at leje forskellige ski på stedet og tage stilling derudfra?
I Intersportforretningerne på Stubaigletscheren i Østrig kan man bytte lejeski så ofte man lyster i løbet af perioden. Hos 'Sport Huber' i Wagrain var de også meget servicemindede.
Tilmed er lejeskiene ofte sidste års modeller, så man samtidig kan finde dem til særdeles gode priser ...
Du skal nok i øvrigt gå efter en blød, ikke for lang ski - men det ved en god forhandler alt om, hvis man ærligt beskriver sit niveau.

heidi 05/02 2006 18:56

Nu kan man jo få dameski og jeg kan anbefale Head c140, som jeg selv har. Jeg er glad for dem, for de lystrer utrolig let. Jeg er spinkel, 165 cm, 55 kg og skiene er 156. Jeg fandt dem, fordi forbrugerrådet havde testet dem i top.

ch 06/02 2006 18:08

Nu er head ic140 (sidste års model) ikke en speciel dameski.. men den kunne være et godt bud. Men der er mange at vælge imellem.
Vil også opfordre til at afprøve nogle forskellige på destinationen inden du træffer et valg.

Le Skieur 07/02 2006 12:16

K2 First Luv i str. 152 cm lyder som skien for dig. Har vundet et utal af priser, er nem at håndtere, og kræver ikke den store agressivitet.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen