🔥 BLACK FRIDAY: Nye tilbud lige nu 🔥

Hvem vil med i februar/marts 2010?

Jesper 18/12 2009 22:43

Hej!

Jeg mangler én eller flere at rejse med på sæsonens 2. tur(6-8 dage) - tidligst i uge 7 men gerne i 9, 10 eller 11. Det skal være sydpå - gerne Østrig.

Jeg er 36, har stået 4-5 sæsoner, er vild med at stå på ski og klar på udfordrende løb i alle farver(men er - endnu:-| - ikke den store off-pister).
Går ikke udenom hyggelig afterskiing og noget spas, men tager afsted for at være på pisterne fra morgenstunden!
Jeg lægger gerne bil til - fly er også en mulighed.

Håber at høre fra en som er frisk, eller en gruppe som har plads!

:-Jesper

Kommentarer:
Der er i alt 7 svar i denne forumtråd.

Martin 25/12 2009 14:06

Sv: Hvem vil med i februar/marts 2010?

Hej Jesper

Er der noget nyt i din sag ??

Jesper 30/12 2009 19:31

Jeg bakker ud af denne tråd, da jeg har fundet en rejsefælde.

God jagt og godt nytår til alle!

Finn 19/12 2009 15:03

Hej Jesper

Jeg er også klar på en tur i det tidsrum du gerne vil afsted. Vil dog lige nævne at i uge 9 har børnene i Østrig vinterferie, så der er der lange liftkøer og trængsel på pisterne. Du skriver du gerne vil til Østrig. Må jeg foreslå Saalbach. Har været der 3 gange og skal derned i uge 6 den kommende sæson. Det er et fedt område. Er 40 og meget habil skiløber

Hilsen Finn

Henrik 20/12 2009 19:21

Hejsa

Jeg søger også rejsekammerater til en fed skiferie i Alperne. Vil gerne undgå uge 7+8 og tilsyneladende og uge 9 (Skolernes vinterferie i hhv. DK og Østrig)
Har selv været på ski i uge 4-5 mange gange, hvor der er stor snesikkerhed og rimelige priser. Vil gerne til et godt stort sted med masser af km piste ala Canazei, Wagrain ell. lign. Er en habil skiløber men er kun til piste og ganske let off-pist.
Er 42 år

Jesper 27/12 2009 21:23

Hej Martin,

Nej, men det regner jeg med at der er på onsdag, så jeg vender tilbage der.

Kenny 27/12 2009 23:48

Hej med jer.

Jeg kunne også godt være interesseret i en tur med jer. Jeg er som jer andre heller ikke så krævende mht stedet, bare der er sne. Kan dog ikke i uge 4 og uge 10. Er en rimelig habil skiløber men mangler bare nogle at stå sammen med, da jeg ikke kan få nok af skiløb. Så jeg glæde rmig til om I finde rud af noget.

Jesper 21/12 2009 10:55

Hej,

Og tak for Jeres svar. Jeg er midt i noget planlægning ved siden af, så afhængig udfaldet, af det, er jeg muligvis passiv på denne tråd en uge eller to. I er selvfølgelig velkommen til at bruge tråden til at arrangere videre...

/Jesper

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen