Hvad siger i til denne støvle? og hvor kan få man noget for pengene når jeg skal have ski tøj. har 4000 kr? .

Anders Kejser 29/12 2007 18:33

Hej.

Jeg vil hører hvad i synes om denne ski støvle. Nogen der kender noget til den? Lange fluid 90 FR.
Jeg vejer 91 kilo. og er 1.91 høj

Mit niveau er på en skala fra 1 til 10 en: 6'er på vej til 7'er. :)

Jeg står både pist, off pist og pukkelpist.! jeg elsker at carve og er god til det.! hvad siger i til denne støvle?..

Mit andet spørgsmål er:
Er der nogen butikker, i kan anbefale til, at købe godt ski tøj i københavns området. Jeg har 4000- kroner.

På forhånd tak.

Anders

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Kent D. Hansen 29/12 2007 20:20

Sv: Hvad siger i til denne støvle? og hvor kan få man noget for pengene når jeg skal have ski tøj. har 4000 kr? .

hejsa anders

nu er det med støvler som med underbukser, enten sidder de eller også skarver og klemmer de så frygteligt. derfor kan kun fødderne afgøre om det er en god støvle eller ej...prøv dem før du køber. gå efter en rimelig høj flex i støvlen, det er stivheden der gør du kan overføre kraften til skien i svingene.

billigt skitøj, prøv stadium her til udsalget.

mvh kent

Anders Kejser 29/12 2007 21:16

Sv: Hvad siger i til denne støvle? og hvor kan få man noget for pengene når jeg skal have ski tøj. har 4000 kr? .

Super mange tak.! :)

Arne 30/12 2007 21:23

Hvis du ikke har særlige problemer med pasform og iøvrigt er ret ligeglad med mærkevarer, skulle du se lidt efter tilbud i supermarkederne.
De har ofte skitøj på tilbud til særdeles rimelige priser.
Kvaliteten er fin, men pasformen ikke altid perfekt.
Jeg tror efterhånden, at alt skitøj er åndbart og rimeligt vandafvisende.
Jeg har selv købt i Bilka.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen