Adam Linnemann skrev:
Hej allesammen.
Jeg er en fyr på 17 år, jeg har stået på ski i 13 år, så vil vove at kalde mig selv øvet. Jeg har altid lejet ski, da jeg ikke så nogen grund til at skulle skifte dem ud efter et år - fordi jeg voksede meget.
Nu står jeg og skal afsted 21 dage næste år, og min skileje vil løbe op over 3000 kr. Jeg har derfor besluttet mig for at erhverve mig et par ski + støvler.
Jeg har altid stået på carving-ski, det har forhindret mig en del i af gi' den gas i parken. Jeg plejer at stå en smule off-piste, men hovedsaligt på pisten. Jeg vil gerne have mulighed for at slå mig løs i parken - rails, spins etc., men vil ikke være "bundet" til at skulle stå der alle dage. Jeg ønsker stadigvæk at kunne løbe både på pisten og offpiste. Jeg har kigget lidt på twintip ski - da det umiddelbart lyder som en god løsning, men det er vist ikke så simpelt som man kunne have håbet. Jeg har hørt at de kan blive lidt ustabile ved høje hastigheder.
Så mit spørgsmål er: Findes der en ski, der duer til det hele, eller er det helt umuligt?
(Jeg har selv kigget på Salomon Threat, Rossignol S1 Park, Line Blend og Line Mastermind).
Har jeg ramt helt ved siden af? Er der nogen der har stået over for det samme problem, som kan hjælpe mig?