Januarudsalg: Spar op til 25% på skibriller⛷️

Hjælp til snowboard

Simon 31/07 2011 23:51

Hej derude!

Jeg er en dreng på 14 år, som gerne vil have lidt hjælp til at vælge det rigtige snowboard, eller lidt hjælp til hvilke nogle snowboards der er. Jeg er 1.80 cm, og vejer ca. 60 kg. Jeg er meget til freeride og freestyle. Er der en der evt. kan sende et link, eller forklare mig lidt bedre omkring bacis, ville det være super. Et skema om hvilke nogle boards der er, og længden på boards der passer til min højde osv.

Håber på hjælp, hilsen Simon

Kommentarer:
Der er i alt 5 svar i denne forumtråd.

Julie Herold 01/09 2011 08:56

Sv: Hjælp til snowboard

Meget kan du læse dig frem til, men det fedeste er at tage ud i butikker og se hvad de har at byde på og snakke med sælgerne om de forskellige modeller :)
Og selvfølgelig mærke dem.

Men vær lidt forberedt på hvad du gerne vil bruge det til.

Sidst jeg købte board havde jeg nogle kriterier så som: kort (gerne omkring de 140, selvom jeg er lidt over 160), twintip, fleksibelt, til jibbing og off-piste.

Jeg endte med et Capita board = super god fleksibilitet, twintip, 143 cm, flat kick technology - selvom jeg ikke er helt sikker på hvad det gør, men det er super fedt at køre på!
Læs også lidt reviews på forksellige boards inden du køber den.

Michel Pham 19/08 2011 14:00

http://www.blue-tomato.com/da/page.bto?page=guide&xc_app=app_snowboard&xc=on#$=&&_4cy
prøv at brug den her, den kan hjælpe dig lidt på vej.

Simon 31/07 2011 23:57

Helst ikke et der er alt for dyrt!

Søren Hjelholt 01/08 2011 10:43

Jeg skal ikke kloge mig på hvilekt board der er godt, men hvis du bor i kbh. så kig ind forbi Seuf outdoor på frederiksberg, der kører rigtig gode priser på boards i øjeblikket, se. evt. her

http://seuf.dk/shop/snowboard-snowboard-stoevler-170c1.html

Simon 01/08 2011 18:07

Okay tak!

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen