Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Anna 10/11 2005 10:40
Hejsa!
Jeg har brug for lidt hjælp med at finde vej gennem skijunglen... Jeg er indehaver af et par pålidelige pisteski fra Völki, men vil gerne have noget mere temperamentsfuldt... Jeg er en erfaren skiløber med 1 sæson og mange gode uger bag mig, og jeg kører hovedsaligt på sorte/røde pister. Dette er dog begyndt at kede mig alt for meget, så jeg er begyndt at lege lidt i off-pisten. Dette vil jeg gerne udforske endnu mere, og vil gerne have nogle gode ski til det.
Prøvede Salomon Scramblers hele sidste år, og dem var jeg i og for sig ret glade for. Men vil gerne se på lidt flere muligheder inden jeg går i gang med at investere..
Men er der nogle forslag til et par ski der bruges min. 2-4 uger om året, skarpe kanter på pisten, gode i off-pisten og gerne MEGET gode carvingski.... ???????
Pris er i første omgang underordnet...
:0) Anna
Ole 10/11 2005 12:01
Sv: Hjælp til SKI???
Hej Anna
I den shop der findes på denne side, er der faktisk en funktion til hjælp ved valg af ski. Gå ind på en tilfældig ski som f.eks. :
http://www.skisport.dk/skishop/?action=vare&vare=1361
og klik på "Få hjælp til at vælge den rigtige ski" linket.
Mvh Ole.
Anna 10/11 2005 12:41
Hej Ole,
der har jeg været inde, og det er også en superfed funktion udover at det kun er på de mærker der sælges i skishoppen, og da ingen af disse mærker er nogen af mine foretrukne, ville jeg lige lure de andre mærker af også...
:0)
rasmus 10/11 2005 15:49
prøv Rossignol B2, den kan det hele, både piste og off-piste, mener den er 76 under foden så det er lidt at flyde på, men jeg vil da anbefale at købe nogle bredere ski, det er sjovere at have et par ordentlige brede brædder som er super i løssne. Du overlever at du ikke kan skifte fra kant til kant i små sving med fx. 63 mm under foden.
Morten 10/11 2005 18:01