Hjælp til nye ski - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Martin Lauridsen skrev:
Ved godt det nok er det mest stillede spørgsmål herinde, men håber på lidt hjælp fra jer erfarne alligevel. Efter sammenlagt ca 5 uger på ski er jeg begyndt at overveje at købe mine egne ski (har købt egne støvler) Jeg kører 95 % piste, er 180 cm høj, vejer 81 kg. og bilder mig ind jeg har rimeligt godt styr på svingene. Min bror har et par Fisher progressor 700, som jeg lånte på en weekend tur til Norefjell. De kørte fint, men jeg følte også de var lidt for bløde og ustabile ved høj fart. Har nu kig på et par Progresssor 800 som skulle være end tand stivere. Hvis jeg læser rigtigt er de nye også med rocher, vil det være en hjælp til en relativt ny skiløber som mig.
Mvh
Martin
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen