Januarudsalg: Spar op til 25% på skibriller⛷️

Hjælp til Køb af ski.

Halken 24/10 2010 16:58

Hej "nørder" hvilket jeg virkelig håber der er noge af ;)

Jeg overvejer at købe et par ski, men har ingen idé, what so ever, omkring hvad jeg skal købe.

Jeg har nok et budget der hedder max 2500 kr. Så der må gerne være foreslag til brugte ski, i flot stand. Vil dog bestemt foretrække nye ski.

Jeg er 178 og vejer 70 kg, har stået en del på ski tidligere, og vil nu gerne stå ski igen, i stedet for board. Så det skal bestemt ikke være en begynder ski, hellere en der er lidt hård og danse med, og som skal køres hårdt, sådan vil jeg helst køre.

Det skal være en ren "pisteski", og den må gerne være lidt kort, altså MAX 165 cm.

Håber nogen har nogle fornuftige bud :-)

På forhånd tak.

Nicklas

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Allan S 26/10 2010 11:27

Sv: Hjælp til Køb af ski.

Hej Halken.

Jeg har de sidste 3-4 år kørt på fischer rx8 og været super glad for dem, afløseren til dem kunne måske være en mulighed.Der er efter hvad jeg kan forstå fischer PROGRESSOR 8+

Vil dog lige sige at jeg har selv en rx8 på 170cm og har kørt på en 165cm flere gange og den bliver altså mere levende og mindre stabil ved høj fart end 170'ern. kan dog ikke rigtigt mærke den mindre dreje radius ved 165'ern men tænker meget over at skien en del mindre stabil. Måske lyder det lidt underligt at 5cm kan gøre dette men det er dog den helt klare opfattelse vi har fået, flere gange. (ham jeg "bytter" med og undertegnet)

vh. Allan

Andreaslongjonsson 25/10 2010 13:31

Mit forslag er fisher RC4

Kan købes på ebay til rimilige penge :-)

http://cgi.ebay.de/Fischer-RC4-Race-RC-Pro-165-Modell-2010-Neuware-/400162250181?pt=Sport_Skisport_Skier&hash=item5d2b875dc5

Jacob 25/10 2010 20:35

jeg har et par der har kørt 5 uger. Er til at handle med. 29463340

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen