Skisæsonens sidste store udsalg: Spar op til 25%

Michael 21/02 2006 08:20

Vi er en familie på 4. De 3 elsker at stå på ski og kan stå på alle typer pister.Konen er bange og lærer aldrig at stå ned af en blå pist ( og tro mig hun har prøvet )Hun kan dog godt stå på ski ned af en meget nem grøn bakke.
Vi leder derfor efter et sted med meget lange nemme løjper, hvor der samtidig er sorte, røde etc.
Pisterne skal være lidt forbundet sammen så vi kan mødes med børnene ved pauser, frokost o.s.v
Der skal også være sol, så det skal være sydpå.

Håber i kan hjælpe og sådanne et sted findes.

mvh Michael

Kommentarer:
Der er i alt 6 svar i denne forumtråd.

Helle 21/02 2006 12:41

Sv: hjælp

Hej Michael

Livigno kan varmt anbefales. Har selv været der, hvor din frue er. Jeg vil sige, hvis hun har viljen og det ikke er dig der skal lære hende det, kan hun sagtens komme videre. Livigno kan give alle små sejre og selvtillid..

Pøj pøj med det.

Helle

kent 21/02 2006 17:35

Valmorel i Frankrig.. der er ikke så meget sort men masser af gode blå og grønne pister. Kan i komme til at bo i longchamp. vil det være et godt udgangs punkt for hende, der er til de nemme selvtillids løjper.

Mvh. Kent

heidi 21/02 2006 17:44

Avoriaz byder på det hele og der er samtidig en hyggelig by, hvor din kone kan shoppe lidt....... hvis du har nerver til det ;-)

Flemming 22/02 2006 12:39

Prøv Wagrain i Østrig. Der er noget for næsten enhver smag.

IT 22/02 2006 14:45

jeg har selv (haft) sådan en frue, og følgende hjalp.
1 uge på gletcheren i deux alpes, hvor fordelen er at der ingen overraskelser er, og man kører helt derop og ned igen i gondol.
men andre ski (den billigste begyndercarver vi kunne finde) hjalp også meget. sidst på ugen kørte vi alle helt ned.

I deux alpes begynder og slutter det hele stort set samme sted så det er nemt at finde hindanden igen. Der er til gengæld også udfordringer for alle

Mikkel 22/02 2006 23:20

Ellers tag til Canazei der er mega mange lette pister godt nok ikke vildt meget udfordrende til jer andre, men ok.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen