Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Asger 23/01 2013 12:42
Hej. Jeg står og skal købe et par goggles til den kommende vinter.
Hvilke vil I anbefale?
Prisen betyder intet, og det eneste krav er den ikke skal have nogen elektronisk egenskab og de gerne skulle holde et par år.
Overvejer Anon M1?
Hvad siger I?
Asger Laursen 12/02 2013 10:51
Sv: Goggles
@ Thomas
Det ligner ikke en linse, der vil hjælpe dig i overskyet vejr.
Hvis jeg skulle købe en relativt billig brille, så ville jeg vælge den skisport.dk-brille, der vandt testen i 24 timer, altså Demon-brillen på side 6-7. Følg linket:
http://www.e-pages.dk/24timer/3503/
Du kan se anmeldelsen på side 7
asger
Thomas 12/02 2013 11:19
Perfekt, tak for svar.
Asger 27/01 2013 11:49
Hej igen,
Nu faldt jeg sgu lige over et par G. gl 9 Recon, da jeg skulle til at lægge bestilling på M1.
Nogen, der har erfaringer med denne goggle, og i så fald om den har det multimedia, der bliver beskrevet?
Mvh.
Kimkurt 29/01 2013 14:47
Hej Asger
Den brille du har kig på er recon ready, hvilket betyder at du kan montere Recon MOD i, men det er ikke med til prisen.
Mvh
Kim
Thomas 08/02 2013 15:33
Låner lige tråden, da det virker til at trådstarter har købt sine fede nye briller :)
SCOTT UNL HELI OTG
Syntes det virker som et godt tilbud, er der nogen der kender til de briller. De skal bruges til overskyet vejr, da dem jeg har nu, er for mørke at køre med, hvis solen ikke er fremme.
http://www.stadium.dk/sport/alpint/hjelme-goggles/012666/scott-scott-unl-heli-otg?SelectedProductUUID=ooQKRMmnkDIAAAEri.tWtiID#.URUMJBp7w5s
Michael Alstrup Andersen 23/01 2013 16:37
Anon M1 er en super fed goggle, med en god pasform på mit hoved.
Magnetsystemet til at udskifte linserne, fungere rigtigt fint og tager ingen tid, og der følger jo to linser med.
Jonas 23/01 2013 17:02
Jeg havde uden tvivl valgt et par Oakley. Har altid kørt med Oakley er de er simpelthen perfekte. Linserne, pasformen, kvaliteten, udseendet/designet er bare super.
Kig evt. på disse modeller; Splice, Crowbar (deres mest solgte), A-frame, Airbrake
Disse 4 er, i følge mig, de fedeste goggles de laver. Pt. kører jeg selv med et par Splice med Fire iridium lens.
Thomas Lindgaard 23/01 2013 21:56
POC Retina. FANTASTISK goggle!!!
Asger 23/01 2013 23:11
Mange tak for svarene.
Det bliver så Anons M1 (-:
Det er jo en HD ide med linseskift.