Januarudsalg: Spar op til 25% på skibriller⛷️

Lasse K 18/02 2009 23:19

Hej Skisport

Jeg er på udkig efter nogle rigtig fede goggles til påskeferien. Jeg vil gerne have nogle goggles med en rigtig fed spejl linse, det skal selvfølgelig være med orange/gult udsyn. Hvad vil i anbefale, max pris 1000 kr.?

Mvh Lasse K

Kommentarer:
Der er i alt 6 svar i denne forumtråd.

Alex 19/02 2009 09:24

Sv: Goggles

check denne hjemmeside.

www.steptoes.co.uk

Jeg har selv lige modtaget et par Oakley Crowbar med Fire Iridium linse til ½ pris af hvad de koster herhjemme, 750,- i stedet for 1350,-. Der er selvfølgelig fragt i tillæg, men det begrænser sig til 5 GBP per effekt du køber. Und dig at købe en beskyttende opbevaringskasse med til dem så de ikke bliver ridsede eller bliver knust i bagagen. Oakley er i en klasse for sig når det gælder linser, så det er alle pengene værd.
Overvej i øvrigt at opgrader dine goggles med en linse der lukker mere lys ind til de "mørke" dage. Her kan HI Persimmon anbefales. Ellers kan du også få inspiration fra en tidligere debat herinde - et par uger tilbage mener jeg.

Good luck, og god tur i påsken

Tobias 09/03 2009 22:57

Hej Alex

Har efter at have læst de indlæg, selv fået en utrolig lyst til at købe de selv samme goggles :D

så ville lige høre dig om "Oakley Crowbar med Fire Iridium" er "spejlrefleks" ?

synes jeg udmiddelbart det ser ud til, men, hvordan kan man lige se den slags på nettet (billede) ? :S

Mads 10/03 2009 13:31

Mange af Oakleys briller er med spejlrefleks, og dette gælder også deres fire iridium linse.

mads

Benny Christensen 28/02 2009 19:12

Alex nævner en opbevaringskasse til at beskytte goggles i baggagen.
Kære venner, - brug hjelmen! Læg dine goggles op i hjelmen, så beskytter den dine goggles, når den ikke beskytter dit hoved!

Rasmus 01/03 2009 16:32

Du kan også kigge på ebay.com, jeg fik et par nye tanner hall signature crowbars til 16 dollars. Koster normalt godt over 1000 kr

Julie Slavensky 22/02 2009 16:28

Hej Lasse

Dr. Zipe har nogle rigtig fede modeller i prisklassen 300-1200. Har selv lige købt et par (Mistress Level II, 400,- ) som jeg havde med i Alperne. Mødte meget blandet vejr, men de fungerede perfekt. Klart de bedste jeg har haft gennem årene.

God tur (:

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen