Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Rasmus Møller Vesterbye 04/03 2004 19:36
Hej..
Er der nogle der vil give et bud på et par fede "Freestyle" ski... De skal kunne bruges til half-pipe, hop, off-piste, dybsne og stadig til lidt små korte sving ned af pisten... Ved godt at det lyder af meget, men er der nogen der kan hjælpe mig med det??? Ved simpelthen ikke hvad jeg skal vælge for at få det bedste... Håber at der er nogle derude der kan hjælpe mig..!!!
Hilsen Rasmus.......
mikkel 15/03 2004 22:11
Sv: Freestyle ski.....
jeg har et par:
Völkl V Ekspression, 178 cm med Marker 1200 Titatanium bindinger og hæveplade, er brugt 8 dage i alt.
Bindingerne er meget nemme at indstille.
skien er fra 2003.
Foto af skien kan sendes ellers besøg Völkl.com og find det selv, min er den rød hvide model med lidt andet design.
Slæges pga. længden og fordi jeg vil stå Telemark næste gang.
Udsalgspris med bindinger Ca. 6500 kr
du kan få dem for 2800.
jeg var afsted med nogle stykker som havde købt freestyle ski. min erfaring siger at det ikke kan betale sig at købe nyt! men køb et par som er brugt 1 max 3 uger så får du klart mest for pengene. hvis ikke mine falder i smag så prøv at finde et andet par evt. på den blå avis.
jeg stod på ski i vars her i uge 8 og jeg prøvede 4 forskellige par freestyle ski. jeg prøvede 2 par rossignol de var ret gode til haflpipe for de var relativt lette. men mine var klart bedst til off-pist og hop da mine ski har en meget stor bag tip.
Caver 05/03 2004 11:56
Uden at vide super meget om det, men har fulgt en del med i lignene diskussion, tror jeg det er meget smag og behag, når man vælge de kendte mærker såsom Salomon, Rossignol, K2 osv. Jeg kører selv på et par Salomon 1080 171cm. Det er en ski der stadig får meget ros. Det er en super ski i parken, men om den er god til små korte sving, vil jeg nu ikke sige. De fleste park ski er ikke gode til korte sving, da de ofte er en smule breddere end almindelige ski, hvilket gør at de er lidt langsomere fra kant til kant. Men jeg synes at den er god på pisten, både prep., iset og puklet. Og prisen er heller ikke så vild. De fås for 4500,- inkl. Salomon 912 binding. Det må siges at være fornuftigt.
jakob 05/03 2004 17:34
Dynastar trouble marker og k2 puplic enemy er vist de mest brugte freerideski i øjeblikket
Rasmus 06/03 2004 18:40
Rossignol Scratch... super ski også til kortsving... teneightyen er ikke til kortsving eller fart over 35km/t... trist men sandt.