Skisæsonens sidste store udsalg: Spar op til 25%

Forsikring

Steffen P 10/11 2005 19:37

Hej

Vi er 5 fyre der skal til ValT her til vinter. VI har lejet en lejlighed privat og kører med Nortlander med bus derned.

Mit spørgsmål er så om vi skal invistere i nogen form for forsikring(er)?

MVH Steffen P

Kommentarer:
Der er i alt 8 svar i denne forumtråd.

martin 10/11 2005 21:56

Sv: Forsikring

Skal også selv til Val Thorens i denne sæson og jeg har købt forsikring igennem europæiske! Det koster lige i underkanten af 2000,- for 6 mnd, og synes egentlig ikke det er galt, hvis jeg skulle gå hen og brække en arm eller et ben! Derudover er 2000,-heller ikke det vilde, hvis det skulle vise sig, at man klare sig igennem sæsonen uden skader!

Anders 11/11 2005 15:40

Hej Steffen

Som Martin siger er det en rigtig god ide med en forsikring.

Dit gule sygesikringskort dækker dig kun en måned og hvis du søger læge eller kommer til skade efter det så skal de nok komme efter dig og opkræve penge der overstiger prisen for en forsikring med f.eks. Europæiske.

Rigtig god tur.

Anders

Baun 11/11 2005 19:48

Hej...

Man kan få lavet en sygesikringsbevis der gælder længere tid end en måned på kommunekontoret, ganske gratis....
Dækker alle udgifter, dog ikke hjemrejse hvis man bliver så udheldig...

God sæson..

Rune 11/11 2005 20:06

Dækker det også hvis man arbejder i den periode man er afsted? det gør det alm. gule sygesikringskort nemlig ikke!

Kean 11/11 2005 21:38

nej

Steffen P 11/11 2005 22:25

Takker for de hurtige svar :-D Opgang

Jeg skal være afsted 1 måned, så satser på at jeg bare kan køre på mit gule sygsikringsbevis. Ok?
Nogle af de andre jeg skal med skal være der 2 mrd, så må hellere lige informere dem om at de skal på komunekontoret en tur

Peter 23/11 2005 18:36

Mener ikke europæiske er nødvendigt, hvis bare du skal på en kort ferie....

Læs evt. på deres hjemmeside.

Jeg tager afsted en uge og betaler ikke ekstra forsikring.

Anders 13/11 2005 15:11

Husk også ansvar!!!

Hvis du MEJER en lille pige ned på pisten og gør hende 61% invalid kan det godt komme til at koste dig en pæn slat i erstatning hvis du ikke er dækket...

/Anders

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen