Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Nikolaj Rask Pedersen 13/11 2007 23:46
Hej.
Jeg har søgt lidt rundt på nettet, men synes det er svært at finde noget brugbart information omkring denne ski. Er der nogen herinde, der har erfaringer med den? Måske i forhold til RC4 SC-modellen?
På forhånd tak!
- Nikolaj
Sten Corfix Jensen 20/01 2008 14:23
Sv: Fischer RC4 Competition
Hej Carsten
Hvad er din erfaring med RC4 Worldcup GS, jeg har fået et par i julegave og er øvet, er dog bekymret for om modellen er at tage munden for fuld...
- Sten
Carsten Jespersen 26/11 2007 00:04
Hej.
Jeg kender til konkurrencemodellerne i Fischer - RC 4 SL og Gs, pendent til butiksmodellerne, Worldcup SC og RC.
Har ikke kendskab til competition, men på Fischers hjemmeside www.fischer-ski.com kan du se, at competition rangerer nedenunder modellen RACE, der igen rangere under Worldcup, og hvis du klikker på de enkelte ski kan du se, at competition er til løbere i niveau 5-8 på skalaen fra 1-10.
Altså bare en nedtunet udgave af en racer. Med blødere flex, o.sv. men med det samme cut som de skrappe modeller. En racecarver til den mellemøvede løber.
Altså find skien efter dit niveau.
Det svarer lidt til alt det skriveri om f.eks. Atomic SL12 som er skrappere end fks. SL 10 o.s.v.
Nikolaj Rask Pedersen 26/11 2007 17:37
Hej Carsten.
Tak for dit svar. Har selv kigget inde på Fischers side og er kommet frem til det samme som dig.
Har hørt/læst/set så meget om RC4 SC-modellen, men det er generelt svært at finde noget om competition-modellen.
Men nu er den i hvert fald kommet i stald, så nu er det bare at vente til det første drys sne på Isaberg!
- Nikolaj
Nikolaj Rask Pedersen 15/11 2007 20:10
Er der ingen, der kender til denne ski?