Januarudsalg: Spar op til 25% på skibriller⛷️

Fischer Progressor 700 eller RC4 Super Race SC - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Jacob Ravn skrev:
Hejsa

Har efter længere tids research fundet frem til nogle mulige afløsere for mine 10 år gamle Elan. Jeg har ca 13 års skiløb bag mig og vil betegne mig som lidt over middel skiløber. Jeg er 185cm høj og vejer 88 kg. Foretrækker pisteløb på blå og rød vekslende mellem rimelig høj fart og kortere sving med god fart, dog mest det sidste. Har fundet rigtig gode tilbud på følgende ski på Sport Conrad: Fischer Progressor 700 eller RC4 Super Race SC - begge til 299 euro inkl bindinger. Er godt klar man sikkert kan finde bedre ski til den dobbelte pris, men det er udelukket.
Har kun kunnet finde meget positive anmeldelser af disse to ski, men er lidt i tvivl om hvad forskellen er.
Er der nogen der kan fortælle om forskellen mellem disse to ski?
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen