Black Week tyvstart - spar op til 25% 🔥

Festlig og ungdommelig ski entusiast søger skikammerater vinter 2016

Lotte Lindgaard Andersen 11/12 2015 13:12

Vil så gerne på skiferie, - har stået på ski hver eneste år de sidste 30 år med venner og mine børn. Me alle vennerne får efterhånden et eller andet med knæ eller lignende og mister modet. Men jeg er frisk, i god kondition og lidt en fest-abe trods mine 55 år . Jeg er frisk på slalom, løber mest på røde løjper og er socialt anlagt. Hvis der var en tur, hvor der også var mulighed for langrend, - kunne jeg måske lokke min mand med. Men jeg kan bare ikke rigtig undvære slalom - det giver et kick. Kommer fra Odense

Kommentarer:
Der er i alt 8 svar i denne forumtråd.

Majbritt Toustrup 03/01 2016 11:56

Sv: Festlig og ungdommelig ski entusiast søger skikammerater vinter 2016

Hej Lotte - har du fundet nogle at rejse med ? Jeg søger lige som dig nogen at følges med på en skitur, måske kan vi finde ud af noget sammen ? Har skrevet privat besked til dig på mail, håber at høre fra dig. Mvh Majbritt

13/12 2015 20:47

Hej Lotte, ihhh hvor jeg kender det - men tag lige et kig på dinskiklub.dk/Slagelse skiklubs hjemmeside. Turen til la norma i påsken er der stadig pladser på, dog er der ikke langrend på den tur, men der er der på hemsedal i uge 15 og hafjell i uge 5 (men den er vist helt tæt på fuldtegnet).... Skriv/ring hvis du bliver nysgerrig! Www.dinskiklub.dk

jens hejberg 14/12 2015 10:42

Hej Lotte
Se min tråd vedr. Uge 3 tur med Holstebro Skiklub. Vi har før samlet andre op ved rasteplads i Kolding. Har stadig enkelte pladser.
Ring evt 61200322
mvh jens
.

Bjørn 04/01 2016 16:23

Hej Lotte og Majbritt, vi er en blandet flok skiglade mennesker som tager til Østrig i påsken uge 12, til vores sædvanlige hotel, i er meget velkommene. Se sne statistikkerne her på siden, de er ret godt også i påsken, vi har også før været der i uge 12 og 13, sol og sne :-) Se Vennernes Skiklub fra Aarhus, har folk med fra hele landet. Www.snowtrip.dk
Lotte jeg har klippet dette ud til din mand,
Langrend:
Tilsammen byder Alpbachtal og Wildschönau på 50 km langrendsløb fordelt på fem løjper.
Løjperne ligger i 828 meters højde, og den korteste tæller fire kilometer. Dog er der også muligheder for at kombinere løbet, så man kan få en god lang tur på langrendsski.
Skriv endelig hvis i har spørgsmål.
Godt nytår.

Majbritt Toustrup 04/01 2016 17:48

Tak Bjørn og også godt nytår til dig. Jeg har idag tilmeldt mig jeres tur til Alpbachtal i uge 12 og glæder mig vildt meget :-) Men ku da være skønt, at have en eller to og følges med - så håber på at du Lotte + din mand måske vil med ? Mvh Majbrit

Lotte 14/12 2015 22:20

Er der også langrendsmuligheder på jeres destination - min mand vil gerne med, men kan ikke slalom

jens hejberg 15/12 2015 10:06

Hej Lotte. Dette er ikke mit ekspert område. Der er sikkert noget langrend i dalen, men det kræver jo sne dernede. Jeg tro ikke det er kendt for meget langrend. Jeg foreslår i ser på hjemmesider fra Ziller tal. http://www.zillertal.at/tipps/winter/langlaufen.html Der er et tog der kører i hele dalen hvor man har gratis adgang med skitøj på så der er måske muligheder. Måske er der også lidt oppe på bjerget,men ved det ikke

jens hejberg 15/12 2015 12:52

Hej Lotte

Fandt lige denne side der bedre dækker der hvor vi bor. http://www.best-of-zillertal.at/de/winter/aktivitaeten/langlaufen/

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen