Januarudsalg: Spar op til 25% på skibriller⛷️

Erfaring med Nordica Ace of Spades 2011/2012 (skistøvle)

Morten 17/12 2012 19:51

Hejsa!

Jeg søger lidt hjælp angående Nordica Ace of Spades 2011/2012 (skistøvle). Er det en decideret parkstøvle, eller fungerer den også på pisten og i offpisten. Jeg har nemlig set mig lidt varm på den, men er ikke sikker på at det er det rigtige valg for mig, når jeg hovedsageligt befinder mig i offpisten og på pisten. Nogen der har erfaringer med den støvle?

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Michael Alstrup Andersen 17/12 2012 22:00

Sv: Erfaring med Nordica Ace of Spades 2011/2012 (skistøvle)

Altså det er jo kun den rigtige støvle for dig hvis den sidder godt om din fod.

Men ellers kan man jo sige om den, at den er stiv. Så om det er den rigtige for dig til park og offpist, afhænger jo af din kørestil og vægt, for selvfølgelig kan den fungere til det hele.

Kasper Pedersen 18/12 2012 00:42

Ja du er nødt til at prøve den før du køber den :) Jeg prøvede den sidste år og synes personligt der var noget ved siden af foden der irriterede mig. Samtidig kunne man ikke flytte et af spænderne, så jeg følte at når den ville blive kørt til, og blive godt varm, så ville jeg ikke kunne stramme den nok.

Morten 18/12 2012 19:52

I har selvfølgelig helt ret i at den skal prøves før man køber den, før jeg kan bedømme om det er støvlen for mig :-) Min tanke var nok mere om det ville være helt hul i hovedet at investere i denne støvle (forudtaget at den passer mig godt), når jeg ikke kører park, men mere offpiste og piste.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen