Januarudsalg: Spar op til 25% på skibriller⛷️

Er dette en god nok ski??? Fischer RX Fire Pulse + FS 10 08/09

Gert 16/01 2009 11:03

Hejsa,

Er det her en fin nok ski eller skal man ofre lidt mere.
http://www.sport-conrad.com/index.asp?disp=artikel&art_nr=70404019

Jeg står bare ganske normal på ski på pisterne - er ikke super god, men kan finde ud af det. 190 høj, 85 kilo.
Køre lidt stærk, men kan også godt lide at svinge lidt.

Ved intet om ski, syntes bare prisen var interessant, da det jo koster 1000-1200 at leje ski.

Mvh
Gert.

Kommentarer:
Der er i alt 1 svar i denne forumtråd.

Asbjørn Nissen 22/01 2009 00:23

Sv: Er dette en god nok ski??? Fischer RX Fire Pulse + FS 10 08/09

Først og fremmest vil jeg sige at den lejepris er forrykt har ingen ide om hvor de kan finde på at tage så mange penge for at leje ski. Ekspert ski koster 800 kr.at leje i Nautic Herning og efter din beskrivelse af dit niveau skal du have en all-round carver som ikke koster mere end 500kr. At leje i alperne koster normalt ca. 100kr. ekstra.

Derefter kender ikke Fischer RX Fire Pulse kender Fischer RX 8, 4 og 2 fire som er gode ski. rx 8 er til den rutinerede skiløber, rx 4 til den øvede og 2 til den let øvede

Håber dette kunne hjælpe dig prisen på skien ser ud til at være ok men den samme ski kan også fås til samme pris på flere sider

Ellers kan jeg råde dig til at købe en Salomon Aeromax TI som lyder til at være en god ski til dit niveau. Du kan finde den på nettet til ca, 2500kr. hvis du leder godt og grundigt

Går ud fra du har støvler ellers skal du kigge på det først for støvlerne er vigtigere end skiene

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen