Black Tuesday: Tusindvis af tilbud + dagstilbud kun i dag 🔥

Er der nogle der vil med på ski i februar eller marts 2008?

Louise 29/12 2007 16:23

Jeg er 29 år, øvet alpin skiløber og vil rigtig gerne på skiferie i 2008. Jeg er meget fleksibel i forhold til, hvornår det kan blive (kan i ugerne 6-11). Selve destinationen kan være hvad som helst - jeg er dog mest til syden og vil helst flyve, hvis det kan findes til en rimelig pris.
Min idé med en skiferie er at tage afsted primært for skiløbets skyld (vil meget gerne blive bedre og derfor løbe så meget som muligt), men jeg holder bestemt af afterskiing og gode drinks. Gider bare ikke at feste så meget at man ikke kan styre brædderne om dagen...
Så hvis der er nogle der er friske, så lad os se, om vi kan fikse en hyggelig og sjov skiferie.

Kommentarer:
Der er i alt 9 svar i denne forumtråd.

Clemens Jensen 29/12 2007 18:43

Sv: Er der nogle der vil med på ski i februar eller marts 2008?

hej
vi er et par stykker som tager til Les 2 alpes i uge 10

du kan jo lige smide en besked hvis det er noget

Katja 08/01 2008 23:06

Hej Louise,

Jeg kunne helt sikkert godt være interesseret. Jeg er medium/øvet skiløber, 28 år og bor i København.

Jg er li´gesom dig mest interessert i at stå på ski men vil også gerne på afterski....dog ikke mere end man kan komme op og ud på pisten næste dag.

Jeg er stor fan af Østrig men er også frisk på andre destinationer.

Hvis du stadig mangler en rejsekammerat(er) kan du fange mig på ka@watches.dk

Mvh
Katja

Morten Søe 29/12 2007 21:59

Hej Louise

Vi er 3 der tager afsted i uge 8 til Zillertal i Tirol/Østrig. Der skulle være hyggelig jægerstue stemning og godt skiløb.

Håber du får en god tur på brædderne.

Morten

Camilla 30/12 2007 11:05

Hej,

Jeg har overvejet at finde en flyrejse til Alpe D'uez i uge 6 - kunne det være noget ?

Jeg er 34 år, fra KBH og er en rutineret skiløber der har været afsted til Alpen siden barn. Vil også meget gerne på ski hele dagen - men holder mig dog stadig fra pukkelpisterne....

Skriv evt direkte.

Hilsen,
Camilla

Louise 30/12 2007 12:47

Hej Clemens.

Det lyder godt med Les 2 Alpes. Vil godt høre lidt mere om jeres planer. Du kan evt. skrive på min mail: idaole@yahoo.com

Vh Louise.

Martin 30/12 2007 17:11

Hej Louise

Mangler du stadig en rejsekammerat? Jeg er selv 31 år, og har løbet på ski siden jeg var 7 år. Typisk med 2 til 3 ture pr år. Mest Østrig, men også Italien og Schweiz. Jeg er også typen der mest er interesseret i at stå på ski. Er der nogen bestemt destination du har i tankerne?

MVH

Martin

Thomas Falk 09/01 2008 15:17

Hey snefans!
Jeg melder mig også under fanerne! Er lige kommet hjem fra Ischgl over nytår og skulle have været direkte videre til Verbier, men det satte et brækket ben en stopper for. Heldigvis ikke mit!

Så nu er jeg lidt desperat og frisk på næsten hvad som helst. Er 29, bor i KBH, og øvet/meget øvet skiløber. Elsker Østrig, men kan overtales til alt så længe det er rimeligt udfordrende og selskabet er det rette ;-) Er meget fleksibel, men mine sne-(og afterski)abstinenser hvisker så snart som muligt…

Cheers
Thomas
(mail@thomasfalk.dk)

Brian Andersen 22/01 2008 19:41

Halløj til louise og dem som har svaret på dennes indlæg...

Jeg er 33år og fra Kbh Ø. Har rejst et par gange alene til østrig hvor man faktisk hurtigt finder nogen at hænge ud med og nyde farten,solen,naturen,stroh rum osv.Men det kunne nu alligevel være nice at have et par rejsefæller her i 2008-Gerne uge 9 eller 10.
Jeg er både til sorte og pukler selvom jeg vurderer mig selv som medium.
Det handler om at elske bjergene og sneen,skiier eller boarder.
Jep.

Lotte 09/01 2008 23:37

Hej alle

Endnu en der er interesseret i at komme på ski i år. Er 31 og har stor skierfaring. Kan i uge 9 eller 10

Er meget fleksibel ang. sted

Lotte
lottef@yahoo.com

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen