Last Minute Sale: Spar op til 25% på alt til skiferien

Endagstur til Isaberg?

Mie 20/01 2005 12:04

Vi er nogle piger der skal afsted på skiferie for første gang her til marts.
Vi har overvejet lidt, at tage en endagstur til Isaberg engang i februar for lige at se det an, inden vi står på de høje bjerge.
Er der nogen, der kender noget til stedet? Skal man booke skileje hjemmefra eller kan man bare gøre det deroppe? Er der for mange mennesker i weekenden? Hvad koster hhv. skileje og liftkort?

Jeg håber, at nogle af jer erfarne skibumser kan hjælpe os ;o)

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Tjalfe 20/01 2005 17:17

Sv: Endagstur til Isaberg?

Hey.

Det er sku altid en god ide at tage en dags turer.
Har været der et par gange på endags turer, men det var med et par kammerater og vi laver bare en bc kicker og gik amok.
Lift kort koster vel en 100- 200 kr uden jeg ved det, det gør det i frankrig .
Men stedet er fedt nok ( til begyndere )

Peace Out

Dr.Derby 20/01 2005 17:36

hey :)

Mig og et par venner skal til Isaberg lørdag den 29. jan..
Aldrig været der før, men snakket med folk der har været der tidligere og stort set kun positiv respons.
Vi skal med et selskab fra Ringsted.. Skriv evt tilbage, hvis du/I ønsker info om turen eller nummer til selskabet:)

Derby~

Rasmus 27/01 2005 13:34

Ikke for at tage glæden fra jer, men hvis ingen af jer har stået på ski tidligere tror jeg ikke i for særligt meget ud af den tur, i værste fald bliver i nervøse ved tanken om at skulle på ski. (det ER set før at folk ikke helt grundliggende kan bremse/plove og derfor kommer lidt galt af sted.

En skilærer/skole er efter min mening den eneste rigtige vej til en god skiferie, især set i lyset af at i er helt "grønne"

Glæden ved skiløbet bliver så meget størrer når man lige for de helt basale teknikker illustreret, bare een dag med en skilærer og man er allerede rustet til så småt at prøve kræfter med pisterne selv.

Håber i for en god tur uanset hvad i vælger

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen