Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Erik 08/02 2005 15:18
Er der nogen der har erfaringer med skitøj i mærket DIEL ??
Jeg har set det flere steder på nettet - bl.a. her på siden. Det ser ret lækkert ud, og til fornuftige priser, men jeg vil gerne høre meninger fra nogle der har købt det ???
mvh
Erik
Rasmus Hornemann 08/02 2005 16:37
Sv: DIEL skitøj ???
Min kæreste har købt "DIEL Skijakke Ultra 27154" og er MEGET tilfreds med den. Den er godt nok ikke afprøvet i sneen endnu, men det virker som utrolig god kvalitet med mange finesser der gør det til en komplet skijakke. Materialet virker holdbart og indtil videre ihvertfald fuldstændig vandtæt.
Thomas 08/02 2005 19:35
En af mine venner har købt en DIEL skijakke her på siden... Den blev brugt 8 dage i uge 4 i alt slags vejr fra snestorm til sol og minus 25 grader. Han var meget tilfreds.
Michael 09/02 2005 01:08
Hej Erik..du kan roligt købe DIEL, ja jeg vil faktisk anbefale det, vi er en gruppe på 5 herrer der alle har det og jeg kan love dig det er blevet testet på alle måder,super kvalitet rigtig god pasform mange gode detaljer, og ikke mindst en rigtig god service mhs. til ombytning eller evt reklamationer..
God fornøjelse..
Christian 09/02 2005 08:29
Hej
Du kan roligt købe skitøj fra DIEL. Det har mere end fuldt ud levet op til mine forventninger. Har lige testest det i Norge i -15 grader. Der var absolut ingen problemer med hverken at holde varmen eller komme af med den overskydende. Jeg er meget glad for mit køb. Jeg fik også en eminet service hos Northline.
Vh
Christian
Jesper Pedersen 10/02 2005 10:21
Hej Erik,
Jeg var i Val D' Isere uge 5, hvor den ny indkøbte skijakke fra skisport.dk - DIEL Olympia - skulle afprøves.
Jeg har stået på ski i mange år og er kræsen med udstyret, men jeg må sande at DIEL skijakken levede absolut op til alle krav jeg måtte have til udstyr.
Vi havde et par dage med hård blæst og -25°C i 3000 meters højde (dvs. med chill faktor var det noget koldere end -25°C).
Jeg må sige at jeg frøs ikke en eneste gang på kroppen, ej heller når man sad stille i en gammel langsom 2 stole lift.
Sidst på ugen fik vi noget varmere vejr og høj sol, stadigvæk synes jeg at jakken tilpassede sig utroligt godt til klimaet med en stor åndbarhed i det materiale jakken var lavet af.
Udover materialerne fungerer godt synes jeg også de er lækre at "have på" og jeg synes at jakken emmer af kvalitet og vinder ved brug.
Personligt synes jeg også at designet er lækkert og som et plus der ikke kan ses på billederne på skisport.dk så er der mange lækre features i jakken som en lille pudse klud i google lommen, coin pokets placeret hensigtsmæssige steder, mobil tlf lomme osv osv...
Jeg kan kun sige at næste gang står der også DIEL på min jakke.
Hilsen Jesper
Mia 12/02 2005 12:01
Det lyder superfedt! Jeg har også overvejet at købe et skisæt fra Diel, og så er det jo rart at høre, at andre er tilfredse med deres køb :D Jeg har ikke hørt om mærket før, men det lader til, at det er lige så godt som de store mærker :D Mange tak...