Black Week tyvstart - spar op til 25% 🔥

Dele lejlighed St. Anton i sæson 04/05

Cecilie 24/08 2004 18:24

Hey tu
Har du lyst til en sæson på ski/snowboard i paradis aka St. Anton, og mangler du nogen at dele lejlighed med? Så skulle du da lige kontakte mig, for det gør jeg nemlig også. Jeg har besluttet mig for en sæson i St. Anton 04/05, og søger nogle rejse/room mates!
Måske skulle jeg skrive lidt om mig selv? Jeg er 20 år, færdig med gymnasiet og har knoklet min ... i laser hele sommeren for at tjene til denne sæson på ski.
Hvis der er nogen af jer som er friske på noget a la det samme som mig så kontakt mig endeligt på denne mail: ceciliefrank@hotmail.com
vi ses

Kommentarer:
Der er i alt 5 svar i denne forumtråd.

Anders Lysholm 30/08 2004 12:24

Sv: Dele lejlighed St. Anton i sæson 04/05

Hej Cecilie!!

Det lyder ganske spændende må jeg sige. Jeg skal også til Østrig til november. Jeg er dog ikke helt på det rene med om det skal være instruktørskolen eller som skibums. Har fået en lorte overbelastningsskade. Jeg har også lige færdiggjort gymnasiet ligesom dig og har haft tysk højniveau så vil helst til Østrig. Nu arbejder jeg ligesom dig min klamme røv ud af bukserne for at få nogle moneter. Men har lige et par spørgsmål til dig..
Hvornår har du planer om at tage derned og for hvor lang tid?
Har du undersøgt noget med lejlighed? f.eks. Pris?
Har du undersøgt muligheden for at få job i St. Anton?

Venlig hilsen
Anders

Simon C 16/09 2004 22:33

Hey begge to

Lejlighed i St. Anton??? Jeg ville virkeligt gerne være med på sådan et eventyr, men hvordan pokker kan man finde en god lejlighed, der koster maks 100 kroner per nat? Det skal vel også helst være et sted i "nærheden" af by centrum?

Jeg blev færdig på gymnasiet sidste år, og sidste år tog jeg til Saalbach for at arbejde/stå på ski.

Mvh Simon

Anders 17/09 2004 10:04

Hej Cecilie!!

Jeg tror desværre, at jeg skal til Saalbach-Hinterglemm og spille smart istedet. Der er 2 skiskoler, som har sendt deres ansættelsespapirer, så jeg skal bare vælge... Men held og lykke med sæsonen i St.Anton.
Hvis det er ikke er muligt at støve en lejlighed op i St.Anton, kunne du (og ham Simon) jo fyre til Saalbach. Så kan vi gå amok der.

Venlig hilsen
Anders

Cecilie 19/09 2004 13:24

hej Anders
Det er helt ok, incl. ham Simon er vi nu fem til at dele en lejlighed i St. Anton og det ser ud til snart at lykkes med at få booket en god en.
Men uha det frister ellers at tage til Hinterglemm, jeg har selv været der fire gange og det er planen at jeg i sæsonen 05/06 skal være instruktør der.
Men ja, held og lykke med Saalbach, det er et suverænt område!
Venlige hilsen cecilie

Ditlev 06/10 2004 18:07

Hej Cecilie!
Min kammerat og jeg skal derned...men mangler også et sted at bo.Men vi kommer først derned til januar. Men hvis du finder noget må du godt "slå på tråden". Har været i St. Anton før. Det er et fedt sted.
Venlig hilsen Ditlev

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen