Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Nichlas Lind 16/08 2011 15:55
Hej er der andre der har fået arbejde hos DanSki i denne sæson, det bliver min første, og glæder mig sq helt vildt. Jeg skal til alpe d'huez på hotel Re Fuge. Så ville bare høre om der var andre der også skulle derned. ?
Vh Nichlas
Nichlas Lind 31/08 2011 22:57
Sv: Danski hotelpersonale sæson 2011/2012
det vil jeg gøre :) kan kun sige at de næste 3 måneder bliver alt for lange. Hvad gør i med gear, vil ud og have ny jakke, board, bindinger, sonde, lavine bibber, skovl, taske og ny linse til min crowbar. Ved ikke om man skal få et tilbud i sin lokale gear pusher eller der nede :)
Morten Lindberg 01/09 2011 12:21
Personligt skal jeg ud og have nyt board, nye bindinger, bukser og jakke (og det løse, selvfølgelig). Fik et par støvler af mine forældre, da jeg blev student, så det hele bliver nyt. Indtil videre har jeg bare kørt på lejede boards, så det bliver spændende at få sit helt eget.
Men godt at se, at der er andre snowboardere, Nichlas. Er du god? :)
Har i øvrigt skrevet til Danski for at høre, om vi snart får noget at vide, men jeg har ikke fået noget svar.
Nichlas Lind 01/09 2011 15:18
kan kun forestille mig at det er billiger der nede + har hørt at ofte giver de 10 15 procent til sæson'er det er jo også værd at tage med.
at eje sit eget er helt sikkert den bedste indvistering jeg har gjord ang skiferie, man får en helt anden føling med board og beninger som helhed når det er en ordenlig kvalitet, ofte er det jo desværre sådan med låne board at det er af ældre dato 10+ år og der er jo sket rigtig meget.
vil sige at jeg er okay :D har været afsted 7-8 gange tror jeg, køre en smule park men tror at jeg vil satse primært på powder, men dog også en smule park.
håber at du får svar, vi ses jo til hoteldag i randers i november, hvor vi skal møde dem vi skal være sammen med i sæsonen :)
Morten Lindberg 01/09 2011 17:33
Ja, jeg er også ret sikker på, at det vil være en helt anden oplevelse at have sit eget. Der er jo heller ikke rigtig andre muligheder, for når man skal være afsted i så lang tid, synes jeg altså, at man skal have sit eget.
Fedt nok, jeg regner med at satse meget på parken. Køber dog nok ikke et rent parkboard, for jeg vil gerne gøre det hele :P
Jeg har lige fået svar i dag. Thomas siger, at jeg vil få endeligt svar i udgangen af denne uge, så det kan jo kun være i morgen. Jeg kommer til at tjekke min mail så mange gange i morgen... :D
Nichlas Lind 01/09 2011 19:01
Arr ja det bliver nok lidt dyrt i længden at leje i 4½ måned :D
jeg tror jeg satser på et Flow Quantum board i år, har et era som jeg har været meget glad for. og se en ntx atse binding. Så burde jeg være godt kørende :D
Super fedt, så må du lige skrive hvor du kommer hen af, har du et "ønske" sted du gerne vil hen.
Nichlas Lind 01/09 2011 19:19
Hvor mange penge regner i med at have med der ned ca jeg tænker lidt at med så meget nyt gear ryger det hurtigt op, jeg har tænkt på ca 10000,- og så håber jeg på at have fået fat i lavine sæt inden jeg tager afsted.
Line Jensen 02/09 2017 10:32
Hejsa!
Jeg skal til jobsamtale hos danski i næste uge, er der noget jeg skal forberede mig på, for jeg er godt nok nervøs!
Morten Lindberg 01/09 2011 21:05
Nej, jeg er lidt ligeglad med, hvor jeg ryger hen. Tignes kunne være superfedt, fordi det er der, der bliver holdt X-Games Europe, så der er sikkert en god park. Alpe D'Huez kunne også være meget fedt, fordi der er tre Danski-hoteller der, så der får man sikkert en større omgangskreds.
Ved ikke lige, hvor mange penge jeg tager med. Jeg sigter efter at klare mig uden at bruge andre penge end dem, jeg tjener dernede. Har godt nok sparet en del op til udstyr, men det ender jeg nok med at købe herhjemme, så det tæller jeg ikke med.
Ja okay, personligt har jeg forelsket mig i Nitro, så det meste af mit gear kommer nok til at komme fra dem.
Nichlas Lind 01/09 2011 22:56
Ja tror også at det bliver fedt med Alpe D'Huez med 3 hoteller, men ellers er der jo alle de andre bumser som man sikkert også får en del kontakt til.
Pengene ved mig skal også gå til udstyr, for med kost, logi, liftkort og tur der ned og hjem. Burde det vi får udbetalt i løn, "i ved sikkert også hvad vi får" være nok om måneden.
Nitro er også et super cool brand, helt sikkert det eller forum jeg havde valgt, hvis jeg ikke havde forelsket mig i flow :D
Rasmus Laustsen 04/09 2011 15:07
Jeg har Jobbet den som køkkenchef på le refuge i 07, super hyggern. mht gear, så finder man altid noget nyt dernede, uanset hva man køber hjemme vil man altid lige snuse til det nye på de forskellige destinationer!
Til dem af jer der får mulighed for at køre fra alpe til grenoble, ja så ligger der en shop halv vejs, i en bette flække der hedder vizille (find det på kort ved at følge den store vej fra alpe mod grenoble) når man kommer til vizille kommer der en rundkørsel og tager man sidste vej ud af den ligger butikken inde i en gårdsplads (venstre side af vejen) der er store skilte ude ved vejen, de har mega gode priser på board tøj, og det kan skier jo osse bruge! hovedsagligt BURTON AG, OG ROXY. osv osv GO FORNØJELSE TIL ALLE JER DER SKAL AFSTED, JEG ER IKKE RET MISUNDELIG, MEN HAR JO NOK BRUGT MINE ÅR I ALPERNE SOM BUMS, NÅE JA JEG FANDT JO OSSE MIN KÆRESTE DERNEDE OG NU SKAL JEG VÆRE FAR:-)
Go sæson til alle
Morten Lindberg 05/09 2011 13:26
Jeg er lige blevet inviteret til en facebook-gruppe for folk, der skal til Hotel Les Christelles i Les Menuires, så det tolker jeg som, at det bliver der, jeg skal være. :)
Nichlas Lind 05/09 2011 14:55
hej rapper, det lyder jo super fedt, det er da værd at se om der bliver mulighed for.. kan du fortælle lidt mere omkring hotellet og området, hvad områder er populær for off pist gerne hvor der ikke er vildt crowded :D
Jeg er også selv blevet inviteret til gruppen Le Refuge 11/12. bliver spændene at se hvem man skal have sæson med.
Anne 17/08 2011 15:36
Heej :)
Jeg er også blevet ansat hos Danski i denne sæson, men ved ikke hvilket hotel jeg skal arbejde på endnu. Glæder mig helt vildt, da det også er min første.
- Anne
Nichlas Lind 17/08 2011 21:26
hej anne hvor fedt, var du ikke også til jobsamtale torsdag d. 4/8 mener jeg det var vi var 4 ialt ?
nichlas
Anne 18/08 2011 14:02
Nej, jeg var til jobsamtale inden sommerferien :)
Anne
Stine Krause 26/10 2011 00:24
Hej Nichlas, Morten osv.. :)
Jeg skal også være HP'er for Danski i sæsonen, jeg skal være i Tignes - men er ikke blevet inviteret til nogen facebook gruppe, hvornår fik I den?
Og tilfældigvis nogle af Jer, som kommer fra Sjælland, som vil dele en bil derover? :)
Glæder mig helt vildt!
- Stine
Nichlas Lind 26/10 2011 00:54
Hej Stine.
Fedt nok. Prøv at skrive til Anne Mette eller Thomas. Tror jeg blev inviteret for en måndes tid siden ca.
Ved at der er en der hedder Tim der køre fra sjælland, men han køre allerede fredag til århus.
Glæder mig også helt vildt, det bliver den videste vinter.
Nichlas Lind
Stine 26/10 2011 11:36
Jeg har modtaget invitationen nu.
Men vi ses jo i Randers ;)
- Stine
Morten Lindberg 22/08 2011 10:46
Jeg er også blevet ansat. Ved ikke hvilket hotel endnu.
Hvordan kan det være, at du allerede ved, hvor du skal hen, Nichlas?
Morten Lindberg 22/08 2011 23:48
Mærkeligt, at det gik så hurtigt med dig, men okay, det tyder da på, at der snart er svar på vej til os andre.
Glæder mig fuldstændig sindsygt. De næste par måneder bliver virkelig ulideligt lange!
Nichlas Lind 23/08 2011 14:03
det håber jeg da for jer :)
Jeg glæder mig også helt vildt sindsygt, det bliver de fedeste 4½ månede.
je det har du ret i, meget lange. men prøv da at skrive en email til dem.
Peter Halgadal 25/08 2011 01:19
Jeg har tænkt mig at sende en jobansøgning ind til danski imorgen og håbe på det bedste.
Jeg ville lige høre jer om man hos danski får udleveret skitøj fra deres side eller om man skal bruge sit eget. Går nemlig og har fundet mig noget nyt skitøj som jeg gerne vil have, men hvis man nu får skitøj fra deres side og man eventuelt fik et job hos dem, ville det jo være overflødigt at købe skitøj selv.
Nichlas Lind 25/08 2011 13:19
hej det lyder da som en god ide :)
ang skitøj ved jeg ikke noget, har selv en ny jakke jeg vil have i år, og mine ældre trofaste bukser er stadig fede haha. Men køb da og får vi udleveret noget, så er vi da bare sikker på at begge sæt ikke bliver slidt ;)ellers tag dig gamle med fra forige ferier og så køb noget nyt der nede.
Nichlas
Morten Lindberg 26/08 2011 23:21
Jeg tror ikke, at vi får skitøj, når vi bare er HP'ere. Guiderne gør sikkert, men det ville jo ikke rigtig give mening at give noget til os. Jeg er egentlig også ligeglad, for jeg regner med at købe noget uanset hvad.
Anne Søndergård 30/08 2011 00:08
Hej Nichlas
du kan prøve at finde Pia smith baun eller Mia Horsted Oehlenschlæger og skrive til dem. Det er to af mine veninder som begge skal arbejde ved danski som hotelpersonale, og tror også de snakkede om måske at skulle til alp d'huez..
God sæson :)
Anne Søndergård 30/08 2011 00:08
... på facebook mente jeg du skulle finde dem ;)