Last Minute Sale: Spar op til 25% på alt til skiferien

Canazei - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Thomas skrev:
Hej

Canazei er et super godt sted at tage til. Området er klasse. har været der de sidste par år med vennerne..

Kørselsvejledning.
E45 følges hele vejen ned igennem Tyskland, Østrig og til Bolzano i Italien. E45 hedder A3/A7 i Tyskland. Efter Bolzano drejes fra motorvejen ved Ora, afkørelsen hedder Ora. Herefter går det op mod Canazei, der skal køres efter Cavalse i starten og senere mod Val Di fassa og så begynder der at stå Cnazei på skiltene. Det tager cirka en time at køre op fra motorvej til Canazei. Turen fra DK til Canazei tager ca. 13 timer uden pauser, i rimeligt tempo.

Mht til indkvartering i Canazei, kan jeg kun anbefale at man bor i Canazei, vi plejer at leje privat, kan hjælpe med en adresse hvis du er interesseret..

Thomas
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen