Black Monday: Spar op til 35% på dagstilbud kun i dag ❄️

Canada 07/08

Morten Varbæk Mortensen 06/06 2007 21:11

hej allesammen..

jeg er en ung gut på 18 år, som går og leger med tanken om at tage til Canada whistler en hel sæsson 07/08..

nogle andre der har lign. planer?

Jeg har fundet frem til en side ved navn Whistlerbums.dk. umiddelbart ser det ud som, en rigtig god mulighed, men jeg ville høre om der er andre der har nogle earfaringer med dette?

Men som sagt ville jeg meget gerne høre fra folk som også havde tænkt på sæsson i Whistler? gerne kontakt mig via E-mail

MVH. Morten

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Frehr 10/07 2007 16:22

Sv: Canada 07/08

Hej.

Jeg regner med at tage til whistler den kommende skisæson, og har også været indet op whistlerbums.dk det lyder ret fedt men også lidt dyrt sammenlignet med andre tilbud, men hvis man er en del kunne det jo være fedt, men ellers kan noget som hedder alott, sørge for at man både har et arbejde og et sted og bo..

Det kan f.eks. være hotel, skijob, osv. Hvor at man så tjener ca. 6700,- kr. måned, heraf betaler man så 1500,- kr. pr. måned for et sted og på og logi.

Så det er jo kun 9000,- kr. incl. Logi. Dsu. 21.100 kr. for whistlerbums.dk excl. logi.

Men jeg jeg er ihvertfald med på en fed skisæson, men skriv tilbage til mig. Kunne godt tænke mig t vide om du har snakket med andre..???

Du skal være opmærksom på at for at få visum, forlanger de hvis man har 3600,- can. dollar.

frehr.

Morten V. Mortensen 06/06 2007 23:15

jeg har som sagt ikke bestemt mig endnu, så vil meget gerne høre fra personer, som bare i det hele taget skal bruge en sæsson på ski. er åbent overfor alt.

Nicolai 15/06 2007 17:30

Hey Morten, jeg har lige tilføjet dig på MSN så vi lige ka snakke nærmere

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen