Januarudsalg: Spar op til 25% på skibriller⛷️

Burton Bullet 157W 12/13

Frederik 31/01 2013 13:26

Hey.
Jeg købte mit først board for et par år, og er begyndt at kigge lidt efter et nyt. Jeg er rimelig høj er har nogle store plader, så tænkte at Burton's Bullet 157W 12/13 var en god ide + det har et fedt design. Synes selv jeg køre rimelig godt, fik okay styr på min 360'er sidste år. Alt i alt er det mit 4 år på board, så min bekymring går lidt på om det er et board mest for begynder, eller om jeg også vil kunne få noget ud af det de næste par år?
På forhånd tak for hjælpen :)

Hilsen Frederik

ps. her er et link:
http://www.blue-tomato.com/en/Freestyle-Freeride/Burton-Bullet-164W-12-13/product.bto?baseProduct=136653

Kommentarer:
Der er i alt 5 svar i denne forumtråd.

Brian Feldskov 02/02 2013 18:16

Sv: Burton Bullet 157W 12/13

Hejsa
Til at starte med , så bliver mit svar nok ik ligefrem objektivt, da jeg ikke er pjattet med Burton; De dyre Burton brædder bliver lavet i US, de billige, som f.eks. Bullet er lavet i Kina, for mig har det meget stor betydning det er lavet af folk som brænder for sporten, og i USA el. Europa. Du får meget lidt "Smæk for skillingerne" hos Burton. De koster kassen i forhold til det de holder til, og så er der alt det hype omkring dem. Der er halv pris på alle brædder i Stadium, der er Head, Burton, Forum og Ride. Forum er opkøbt af Burton :-(. Ride bliver også lavet i Kina, men det mener jeg alle deres boards gør, personligt vil jeg til enhver tid vælge Ride over Burton. Head er stærkt undervurderet, og deres brædder bliver lavet i Østrig, deres bindinger bliver laver i Tyskland. Så for at gøre det kort: ja du er for "god" til Bullet, tror hurtigt du vil begynde at kigge efter andre brædder. Køb altid noget du kan vokse på, Begynder boards/ski er også som regel med low-end materialer i. Så et mere avanceret/dyrt board vil holde flekset og køreegenskaberne længere end et begynder. Men tjek Stadium.
God vinter :-D
DBH.
Brian

Brian Feldskov 13/02 2013 19:45

Rettelse: Jeg har lige købt et Head Snowboard, de har også flyttet produktionen til østen for nylig, mit er Made in Taiwan. Næse til mig :-) Men damn det er stadig for lækkert, tror jeg må sluge mine ord omkring fjernøst producerede boards.

Frederik 13/02 2013 20:00

haha mange tak for hjælpen ellers, men har købt et Burton Antler istedet

Brian Feldskov 13/02 2013 20:07

OK cool, tilløks med den ny baby:) Det er da os et af de bedre bords, det har i hvert fald fået rigtig gode anmeldelser, det er en winner du har fået dig der :). tjek f.eks. the house.com på youtube:)

Frederik 13/02 2013 20:12

Jo tak, glæder mig også til det kommer hjem! har også kun hørt rigtig godt ting om det :)

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen