Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Aage Jensen 16/12 2012 22:48
Jeg har vundet VisitSwedens konkurrence om en skiferie for otte personer i det børnevenlige Svenske Kläppen (Sälen) i uge 7.
Desværre for mig, har mine børn og børnebørn ferie i uge 8, derfor, hvis jeg ikke kan få ugen ændret, har jeg følgende tilbud.
Hytten er en stor ski-in ski-out hytte med sauna,pejs,stor solterrasse mm.
I præmien indgår skileje og liftkort til alle otte.
Transport til og fra sørger man selv for.
Totalværdi ca 30.000,-
Jeg forventer en passende pris afhængig af, om I overtager hytten, deltager sammen med mig (i så fald max 4 personer) eller en anden børnefamilie.
Der er busforbindelse fra København med FjälleXpressen ca 1.390,- T/R Børnerabat 50%.
Der er ca 800 km fra København ved kørsel i bil.
Hvis det har jeres interesse, kan I kontakte mig direkte.
Danny 21/12 2012 18:53
Sv: Børnevenlig skiferie Kläppen (sälen) hytte ski in out 4- 8 personer i uge 7
Hej Aage. Hvis du brænder inde med pladser, kan du jo altid invitere vennerne i ski klubben med. ;-)). Hilsen Danny.
Aage Jensen 24/12 2012 16:48
Sv: Børnevenlig skiferie Kläppen (sälen) hytte ski in out 4- 8 personer i uge 7
Hej Interesserede:
Her er lidt flere oplysninger:
Kläppen er et rigtig godt skiområde for voksne og børn, med mulighed for både langrend og alpint skiløb. se selv mere på " www.klappen.se "
Hytten er nr. 568A , placeret i området " Midt i pisten " Ifølge beskrivelsen er der mulighed for 10 senge men tjek selv.
Gevinsten består af: Ski-ind ski-out hytte for 8 personer med sauna, pejs og solterrasse .
Værdi incl slut rengøring ca. 16.000,- SEK
Skileje og Liftkort for 8 personer. ca. 14.000,- SEK
Værdi ialt ifølge Visit Sweden ca. 30.000,- SEK = 26.043,- DKK
Uge 8 er som sagt ideelt for mig, så jeg kæmper lidt for at få ugen ændret.
Jeg vil i starten af januar modtage et rejsebevis, og få oplyst om flytning til uge 8 bliver muligt.
Hvis ikke, er rejsebeviset til salg for højeste bud over 13.000,- DKK, ca 1/2 pris
Hvis i er interesseret hører jeg gerne fra jer.
Kontakt mig gerne direkte, og oplys telf. nr.
Mvh og god jul
Aage