Last Minute Sale: Spar op til 25% på alt til skiferien

Børn på ski

Michael Hansen 25/07 2005 17:55

Hej

Jeg vil gerne vide hvilket område i Østrig som har de bedste forhold for børn på ski.

Venlig hilsen
Michael Hansen

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Søren Nielsen 30/07 2005 12:33

Sv: Børn på ski

Hej Michael
Et godt forslag er Wagrain i Østrig.Det er alle tiders famiiested, hvor der findes en stor velfungerende skiskole med mange danske skilærere. Her kan man også aflevere børnene om morgenen og først hente dem senere om eftermiddagen, da der er børnepasningsordning. Det giver også forældrene lidt fritid til at løbe på ski.

Hilsen
søren Nielsen

Ps Vi har selv været der 5 gange med børn, og tager også derned i 2006

Marie 08/08 2005 20:14

Hej Michael

Jeg har prøvet Wagrain, men synes ikke det er specielt egnet for børn. Faktisk synes jeg det var lidt usikkert for dem. Jeg vil nok anbefale dig Lofer, som vi har været meget tilfredse med. Her er simpelhen alt, hvad man kan ønske sig for en børnefamilie. Alternativt vil jeg anbefale jer Rauris eller Maria Alm.

Mange hilsner fra Marie

Anders Paaske Christensen 25/08 2005 12:07

Jeg har arbejdet 2 år i Maria Alm, og kan varmt anbefale stedet. Dog er der enkelte ting I/du skal overveje.

Maria Alm er af Højmark Rejser gjort til en børnedestination, og de laves meget for børnene.... MEN det største problem er overgangen fra nybegynder til letøvet. De er fine øvebakker i byen og på privatlifterne, men vil du op i selve området, er der kun en piste i bund, og den er ikke meget ved efter kl 14. Derfor er alternativet liften i bund.

Wagrain er langt bedre for de letøvede. Er børnene derimod øvet, er Maria Alm et glimrende sted.

Du kan evt. kontakte mig for mere info.

Mvh
Anders/skijob.dk
anders@skijob.dk

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen